חדשות הארץ

נס: כונני ידידים הגיעו בטעות למיקום שונה ונתקלו בתינוק שהושאר נעול ברכב

היום (שישי) בשעת בוקר התקבלה קריאה רגילה על רכב שננעל בעיר חולון. מתנדבי ידידים, אלי הופמן וזאבי פישמן, יצאו לקריאה אך הגיעו בטעות לכתובה אחרת בה גילו רכב נעול כשבתוכו תינוק כבן שנה, בשדרות ירושלים בתל אביב-יפו. המתנדבים שהופתעו לגלות את המקרה במקרה, הוציאו את הציוד הייעודי שברשותם, פתחו את הרכב וחילצו את התינוק בשלום, מבלי לגרום נזק לרכב. הם המתינו במקום ולאחר כרבע שעה הגיע אבי התינוק למקום, נכנס לרכב ונסע במהירות מבלי לספק הסבר לסיבה מדוע השאיר את בנו הקטן לבד ברכב.

אלי מספר: "זאבי ואני בכלל מאשדוד. ראינו שהתקבלה באפליקציה קריאה על רכב שננעל באזור פארק פרס בחולון, סתם נעילה רגילה כשהמפתחות בפנים. אנחנו לא מכירים את האזור שם אז שמנו בוויז את המיקום שנשלח ונסענו. רק כשהגענו לכתובת הבנו שכנראה המיקום לא היה מדויק ולקח אותנו בכלל לשדרות ירושלים באזור תל אביב יפו. תוך שאנחנו מבינים את הטעות, ראינו אישה שמנופפת לנו. עצרנו לידה והיא שאלה אם אנחנו ידידים. כשענינו בחיוב היא הפנתה אותנו לרכב סגור שחנה בצד ובתוכו תינוק כבן שנה חגור בכסא בטיחות כשהוא לבדו. מיד הוצאנו את ערכת הפתיחה ופתחנו את הרכב. זאבי הוא חובש רפואת חירום אז הוא בדק את התינוק וראה שהוא בסדר. רק כעבור רבע שעה של המתנה הופיע לפתע האבא במקום. לא הספקנו לשאול אותו מה קרה, הוא נכנס לרכב עם התינוק ונסע במהירות לדרכו. זה ממש מוזר אבל ראינו פה ממש השגחה משמיים. טעינו בכתובת רק כדי לחלץ תינוק קטן שככל הנראה נשכח ברכב".

צילום: דוברות ידידים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. זה מטורף, אני בשוק שזה כבר התחיל – ועוד לא התחיל הקיץ אפילו.. טוב שיש את ידידים, עושים עבודת קודש, אבל בעיני זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו בשוטף, לא כמו הכפתור שיושב ברכב ותמיד זמין כדי למנוע אסונות

Back to top button