חדשות הארץמבזקים

המשטרה: ח"כ כסיף תקף את אחד השוטרים, כסיף: ידעו שאני ח"כ

משטרת ישראל מגיבה הערב (שישי) לתקיפת ח"כ עופר כסיף על ידי שוטרים בהפגנה בשכונת השייח ג'ראח שבמזרח ירושלים ומסרה כי "מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי במהלך מחאה שנערכה בשכונת שייח ג'ראח ולאחר שמשתתפיה החלו להפר סדר במקום ולא נשמעו להנחיית המשטרה, ניתנה הוראה על פיזורה. המפגינים במקום המשיכו בהפרת הסדר, במהלכה אחד המפגינים תקף את אחד השוטרים תוך שהוא בועט בו וחובט באגרוף לפניו. השוטרים נאלצו להשתמש בכח סביר על מנת לעצור את התוקף, מאחר ולא הזדהה במהלך האירוע וכשהתברר כי מדובר בחבר כנסת שוחרר במקום."

עוד ציינו במשטרה כי "מספר שוטרים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. משטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והזכות להפגין אך לא נאפשר הפרת סדר אלימה ואנו מגנים בכל תוקף פגיעה באנשי חוק. ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הורה על תחקור האירוע."

ח"כ עופר כסיף אמר בתגובה לטענת המשטרה כי השוטרים לא ידעו שהוא חבר כנסת לפני שהותקף ואמר כי "במשטרה משקרים שלא ידעו שאני חבר כנסת." ופרסם בעמוד הטוויטר שלו תמונה בה נראה שהוא משוחח עם מפקד הכוח לפני האירוע, "בתמונה: 20 דק' לפני האלימות, שיחה שלי עם מפקד הכוח." כתב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אורן זיו/ שיחה מקומית
צילום: אורן זיו/ שיחה מקומית

Back to top button