חדשות הארץ

ראש הממשלה ורעייתו נפגשו היום עם מדליקי המשואות ליום העצמאות ה-73

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו נפגשו היום (שני) יחד עם שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר עם מדליקי המשואות ליום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל בהר הרצל, ירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "הסיפורים הם מרגשים, אתם מרגשים, כל אחד ואחת מכם. איני אומר זאת מן השפה אל החוץ. זה נותן ללב להלום בעוצמה, באמונה גדולה כשאני שומע אתכם. ציינו לפני ימים אחדים את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. לפני כ-80 שנה, מה היינו? לא היינו. אבק. כך התייחסו אלינו – הפכו אותנו לאבק. לא היה מי שיגן עלינו ויזעק את זעקתנו. כלום ושום דבר. עכשיו, אחרי 80 שנה אנחנו עם אלפית מאוכלוסיית האנושות, לא אחוז, אלפית. אנחנו מדורגים על ידי 20 אלף בעלי דעה ב-20 מדינות, כל שנה, כמעצמה השמינית בעולם. איני רוצה להגיד לכם בזה שהמאבקים שלנו תמו, הם לא תמו. בדרך כלל הצוררים רק מתחלפים, מה שהשתנה זו יכולתנו להגן על עצמנו וליצור חיים מופלאים פה. זה בזכותכם. ראינו את זה עכשיו בקורונה, זה בזכות העם, בזכות ההתגייסות. בתחומי עשייה בחברה שלנו עם האתגרים שעדיין לפנינו, אנחנו רואים זאת בכל מקום. הזרמים, החיבורים והעוצמות האלה הם שנותנים לנו הכוח הייחודי לעשות דברים שהם פלא לאנושות כולה. אתם הפלא שלנו אני מצדיע בפני כל אחד ואחת מכם".

במפגש השתתפו 14 מדליקי המשואות ששיתפו בסיפורם: ד"ר דרור דיקר, ציפי הרפנס, רס"ן מאור כהן, שירה איסקוב, עדי גוזי, שלומי שבת, אייבי מוזס, הרב איתן שנרב, עדן טפט הבטינש, עפרי בוטבול, יעיש גיאת, נארג'יס אבו יאמן, מאהר איברהים וגבריאלה שטריגלר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

Back to top button