משפטי/פלילי

הצהרת תובע הוגשה כנגד שני חשודים באירוע ירי בכפר מנדא

משטרת ישראל עצרה שני חשודים במעורבות באירוע ירי בכפר מנדא, אשר אירע בחודש מרץ והיום (שלישי) בסיום חקירה מורכבת ומסועפת הגישה המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגד החשודים כתב אישום חמור.

ב- 20 במרץ פתחה המשטרה בחקירה בכפר מנדא עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ירי לעבר תושב המקום. על פי גורמי רפואה, תושב המקום בשנות ה- 30 לחייו נפצע באורח בינוני ופונה אל בית חולים רמב"ם. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע, לצד סריקות אחר מבצעי הירי ואיסוף ממצאים בזירה.

במהלך ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הצליחו החוקרים והבלשים להגיע לזהותם של המעורבים באירוע הירי והצליחו לעצור אחד מהחשודים בנמל תעופה בן גוריון, כאשר הוא נמצא בדרכו לצאת מהארץ. בסמוך לכך נעצר החשוד השני בביתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים, תושבי כאבול בשנות ה- 20 לחייהם, הועברו לחקירה במשטרת משגב והובאו לבית משפט השלום בעכו לדיון בהארכת מעצרם.

במהלך חקירה מורכבת ומסועפת שנמשכה כשלושה שבועות הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות נגד החשודים בביצוע עבירות חמורות המיוחסות להם.

מעצרם הוארך מעת והיום, כאמור, הגישה המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע של פרקליטות מחוז חיפה ובה כוונה להגיש נגד החשודים כתב אישום ולבקש לעצור אותם עד תום ההליכים. מעצרם של החשודים הוארך עד ל- 16 באפריל.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת כל העת נגד תופעות האלימות על מנת לשמור על ביטחון וחיים תקינים של האזרח הנורמטיבי ותמצה את הדין עם העבריינים."

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button