משפטי/פלילי

המפכ"ל על המאבק בפשיעה: "זהו לא מאבק סטרילי אלא מלחמה של ממש"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי סיירו הבוקר (שני) בשכונת גן חקל ברמלה, וקיבלו סקירה מפיקוד מחוז מרכז ומרחב שפלה על ההיערכות במקום, בהמשך לאירוע הירי מסוף השבוע בו נפצע ברגלו מירי קצין משטרה. השר והמפכ"ל סיירו בשכונה ופגשו את השוטרים המוצבים במערכי האבטחה האכיפה במקום.

צילום: דוברות המשטרה

בסיום הביקור אמר השר אוחנה: "ניתן לכם את כל הגיבוי לעשות את המיטב והמירב להשיב את הביטחון והסדר, סומכים עליכם שבשום-שכל ועם כל הכוחות והאמצעים תעשו את זה".

צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ציין: "המשטרה פועלת בנחישות בכדי להיאבק באלימות ולהביא ביטחון לתושבים. זוהי מלחמה בעבריינים חמושים שמצריכה פעילות נחושה, שיטתית תוך שימוש בכל הכוחות, הכלים והאמצעים שיש ברשות המשטרה. זהו לא מאבק סטרילי המתבצע תחת הניאון אלא מלחמה של ממש בכנופיות, עבריינים, ארגוני פשיעה ובכל מי שפוגע בשלום הציבור ובטחונו ביישובי החברה הערבית ובכלל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. אתה צודק הפשיעה גדולה ורחבה כתושבת הרצליה ברחוב שלי יש פשיעה קהילתית רחבת הקיף אך כל שומרי החוק מטייחת שאין כלום זה הזוי וזה מסריח מאוד מזוודות מזרונים ספות עולות לתושבים ומתחתם יש כסף רב הרחוב קטן שהיה פעם שקט הפך לעליה לרגל יש צילומים וסרטונים על הנעשה אז הגיע הזמן שמשהו יטפל בנושא

Back to top button