תאונות דרכים

תוך מספר שעות: שלושה הרוגים בתאונות דרכים בת"א וזיכרון יעקב

שני בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך לזכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם סיוע רפואי אך נאלצו לקבוע במקום את מותו של גבר בן 34. בבית החולים נקבע מותו של תושב גבעתיים בן 42. אישה כבת 25 פונתה במצב קשה עם חבלת בטן לבי"ח הלל יפה.

כמו כן, שני פצועים נוספים לבית החולים רמב"ם: אישה כבת 20 במצב בינוני-קשה עם חבלות בפלג גופה העליון, וגבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלת בטן.

פראמדיק מד"א ליאור אלמקייס סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה, הרכב עם חמשת הנוסעים התנגש בגדר ההפרדה בשול הדרך הימני. נהג הרכב, צעיר בשנות ה 20 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים וסובל מפגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. ארבעת נוסעי הרכב שכבו על הכביש כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבתי החולים הלל יפה ורמב"ם כשמצבם קשה ובינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, רוכב קורקינט חשמלי כבן 35 נהרג הבוקר בתאונת דרכים ברחוב יהושע בן נון פינת ז'בוטינסקי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו בלו מקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פראמדיקית מד"א, מרלן בריצנסקי, סיפרה: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה מדממת ומחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: אביעד ניסים, דוברות מד"א

Back to top button