חדשות הארץ

לראשונה בתל אביב: היבדק, המתן רבע שעה וסע למלון

לראשונה בתל אביב: הבוקר (שלישי) נפתחה בעיר תחנה לבדיקות מהירות בתשלום עם תשובה תוך רבע שעה לטובת התיירות, הפועלת גם במתכונת דרייב אין. הבדיקות מיועדות לילדים, בני נוער, תיירים, עובדי מלונאות ומבוגרים שטרם התחסנו ומתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות למתווה התו הירוק למלונות.

תחנות נוספות יוקמו ברחבי העיר תל אביב-יפו ועל קו החוף בצמידות לבתי מלון על פי הצורך ההולך וגובר לקראת חג השבועות והחופש הגדול. בתחנה ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה, לקבל תוצאה מיידית ולהציגה בכל בתי המלון בתל אביב-יפו הפועלים בתו ירוק. תוצאת הבדיקה גם מיועדת לנופשים מגוש דן אשר רוצים להיבדק קרוב לבית לפני הנסיעה לחופשה בבתי המלון בכל יתר אזורי הארץ. המהלך המתבצע ביוזמת סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, הספקית הרשמית של משרד הבריאות, העומדת מאחורי הטכנולוגיה באיים הירוקים באילת ובים המלח. תחנת הבדיקות המהירות מאוישת על ידי פרמדיקים של חברת מדיצ'ק וממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב.

ניתן לבצע את הבדיקה המהירה גם ברכב מחניון הגג של המבנה (דרייב אין), להמתין רבע שעה ולקבל תשובה. לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לטלפון שמספרו: 053-3451388. עלות הבדיקה: 90 שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: סופיה ישראל בדיקות מיידיות

Back to top button