משפטי/פלילי

הותר לפרסום: המשטרה עצרה בן 37 בחשד לביצוע הרצח הכפול בכפר קרע

‏הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה חשוד כבן 37 בחשד לרצח הכפול בכפר קרע בחודש ינואר החולף.

ראשיתה של חקירת המשטרה בחמישי בינואר בעקבות דיווח למוקד 100 בדבר אירוע ירי לעבר רכב במרכז כפר קרע. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו זירת עבירה והחלו בפעולות חקירה ראשוניות הכוללות גביית עדויות וחקירת הזירה על ידי חוקרי זירת עבירה. מהזירה פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה שני פצועים באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו של מוחמד "סלימאן" מסארווה בן 24 תושב כפר קרע בבית החולים. לאחר כשבוע נפטר מפצעיו הפצוע השני, סאהר חושייה בן 28 ושוהה לא חוקי מג'נין.

צילום: דוברות המשטרה

חקירת הרצח הכפול הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה, שפתחה בביצוע פעולות חקירה מהירות תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה בהם אמצעים טכנולוגיים, צפייה במצלמות אבטחה שתיעדו את שהתרחש ועוד. בנוסף, זמן קצר לאחר קרות האירוע אותר בכפר, עולה באש, הרכב בו על פי החשד השתמש המתנקש. עם התקדמות החקירה התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי טעות בזיהוי הובילה לביצוע הירי כלפי השניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחודשים האחרונים ערכה המשטרה חקירה סמויה ומאומצת ועם המעבר לשלבי החקירה הגלויים עצרו אתמול (שני) שוטרי ימ"ר חוף חשוד בן 37 תושב כפר קרע בחשד לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והצתת רכב.

צילום: דוברות המשטרה

בשעות הצהרים תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד לצורך המשך החקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לסיכול אירועי האלימות והפשיעה החמורה בחברה הערבית ותרכז את כל מאמציה למלחמה בפשיעה ופענוח אירועי הרצח במטרה להביא את העבריינים לדין ולשמור על שלום האזרחים והנורמטיביים וביטחונם."

Back to top button