רכבת ישראל: בימים האחרונים, קלטנו כ-2,000 פסי רכבת מחו…
בימים האחרונים, קלטנו כ-2,000 פסי רכבת מחוזקים, שמיועדים לשימוש בקטעי מסילה קשתיים, בהם יש שחיקה מוגברת. הפסים עושים מסע מעניין מהרגע שהם יוצאים ממפעל הייצור ועד שהם מונחים על גבי המסילות. איך זה קורה? 📑 6 חודשים לפני מועד האספקה הרצוי, נפתחת הזמנת רכש לפסים. ⏳ 3 חודשים עוברים עד שהפסים מיוצרים ומסופקים. 🛳 פסי הרכבת שטים בים, ע"ג ספינה, במשך כשבועיים 🛤קילומטר אחד של מסילה מורכב מ-114 פסים. 📦 כל ספינה יכולה לשאת עד 2,000 פסים ומובילה כ-17 ק"מ מסילה. 2 מנופים מגנטיים פורקים את הפסים בנמל. 🏗 הפסים מונחים בעזרת המנופים, ע"ג 38 קרונות של חטיבת המטענים. ⚖️ כל קרון מכיל מקסימום: 54 פסים. 🚂 בסיוע רכבת משא מועברים הפסים אל מתחם האחסון של אגף הלוגיסטיקה במתחם קישון בחיפה. 👷🏽♂️ הפסים מסופקים בהמשך למסילות, לפי תוכנית העבודה של חטיבת התשתיות ברכבת.
פורסם על ידי