חדשות הארץ

הנשיא ריבלין: השנה החולפת הוכיחה לנו עד כמה ההתנדבות טבועה בנו

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ברך היום (שלישי) את חברי וועדת "אות הנשיא להתנדבות" לשנת 2021 עם התכנסות הוועדה לראשונה. השנה יוענק האות על ידי הנשיא לארגונים או יחידים העוסקים בעשייה התנדבותית ותרמו תרומה ייחודית למדינה והחברה הישראלית למען חיזוק הערבות ההדדית והחוסן הלאומי במהלך המאבק בנגיף הקורונה. האות, המוענק זו השנה ה-47, הוא פרי יוזמה משותפת של מוסד הנשיאות והמועצה להתנדבות.

בראש הוועדה המייעצת אשר ממליצה בפני הנשיא על המועמדים לקבלת האות עומד הרמטכ"ל לשעבר רב-אלוף (במיל') גדי איזנקוט וחברים בה: ד"ר סיגל שלח, ד"ר סאמר חאג' יחיא, מיכל כהן, ד"ר יגאל בן שלום, דידי (פרידה) אלמוג, ד"ר פנינה שורץ שור, אלי מרזל, עו"ד מלכיאל בלס, נעם ברקן, ומוטי פלדשטיין. במפגש השתתף גם ד"ר ברוך לוי, נשיא המועצה להתנדבות.

הנשיא הודה לחברי הועדה על הזמן שהם מקדישים לנושא ואמר: "השנה החולפת הוכיחה לנו עד כמה ההתנדבות טבועה בנו, עד כמה היא מהווה את הדבק החברתי שמאפשר לנו לצלוח ביחד תקופות קשות ומאתגרות. אין ספק כי זו הזדמנות נפלאה להכיר תודה לכל אותם אזרחים וארגונים שבזכותם הצלחנו לייצר תקווה ישראלית ולהתמודד עם קשיי הקורונה." הנשיא ביקש להודות לגדי איזנקוט שיעמוד בראש הועדה ואמר: "פועלך כרמטכ״ל הותיר חותם עמוק. אתה עמוד אש ההולך לפני המחנה, מכוון ומוביל, ואני גאה ושמח על כך שאתה עומד בראש הועדה. אני מאחל לכם חברי הועדה בהצלחה בתהליך ובטוח שתעשו את מלאכתכם נאמנה ותגישו את החלטותיכם הנבונות, המושכלות והרגישות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רב אלוף (במיל') גדי איזנקוט הודה לנשיא על דבריו החמים ואמר: "בשנה הזו ראינו בישראל ערבות הדדית הלכה למעשה הראויה לשבח ולציון. אני מודה על הזכות לקחת חלק בהמלצה על הנבחרים, שהם הטובים שבטובים."

צילום: מארק ניימן / לע"מ

Back to top button