משפטי/פלילי

עשרות דו"חות תנועה נרשמו במהלך פעילות המשטרה באזור שפרעם

שוטרי משטרת ישראל ערכו אתמול (שלישי) במהלך כל היום פעילות אכיפה מוגברת בגזרת עיר שפרעם כנגד עבירות תנועה מסכנות חיים, במהלכה נרשמו 103 דו״חות ונתפסו נהגים מסוכנים. רכבם הושבת.

במהלך פעילות אכיפה מוגברת שנערכה אתמול בגזרת עיר שפרעם על ידי שוטרי משטרת שפרעם וסיירת האופנועים של אגף התנועה ארצי נרשמו כ-103 דו"חות תנועה ונתפסו נהגים בגין עבירות מסכנות חיים.

בין העבירות הבולטות בהן ניתן דגש ואשר מסכנות את ציבור משתמשי הדרך, נאכפו ונרשמו 12 דו"חות בגין עבירת היסח דעת- שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה, 33 דו"חות בגין נהיגה ללא חגורת בטיחות,23 דו"חות בגין חציית קו הפרדה לבן,7 דו"חות בגין סטיה מהנתיב,9 דו"חות בגין חלונות כהים,5 דו"חות לכלי רכב דו גלגלי,3 רכבים הורדו מהכביש ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות נעצר על ידי המשטרה נהג, תושב שפרעם בשנות ה-30 לחייו,בחשד לנהיגה בפסילה. הוא נעצר לחקירה ורכבו הושבת ל- 30 יום.

עוד במהלך הפעילות נעצר על ידי השוטרים רוכב אופנוע, תושב שפרעם בשנות ה- 30 לחייו, ובבדיקה התברר כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הנהג נעצר והועבר לחקירה. האופנוע הושבת ל- 30 יום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך כל העת בפעילות נחושה ואפקטיבית במטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך וליצור שינוי בתרבות הנהיגה."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button