ג'וב נינג'הדרושיםמבזקים

JOB NINJA – חוזרים למעגל התעסוקה

תקופת הקורונה הביאה עמה אתגרים תעסוקתיים רבים לכלל המגזרים והענפים במשק. ענפים רבים נפגעו כלכלית, כאשר לחלקם קטנה ההכנסה, חלקם צמצמו את פעילות והיקף העובדים וחלקם הפסיקו את פעילותם זמנית או אף נסגרו. את כל אלו מלווה כבר כשנה תקווה משותפת אחת – חזרה מהירה לשגרה.

כעת, עם מבצע החיסונים במדינה וסוף הסגרים, נוצרת במשק תקווה לסיום תקופה קשה זו ולחזרה מדורגת לשגרה המיוחלת. צוות ג'וב נינג'ה מספר שהן המעסיקים והן העובדים כבר מסתכלים קדימה, לקראת הפעילות הצפויה לחזור לקראת הקיץ. עובדים אשר נשלחו לחל"ת במהלך התקופה נערכים לקראת חזרתם, ואלו שפוטרו כבר מתכוננים למציאת מקומות עבודה חדשים, טרם סיום תקופת תשלום האבטלה בחודש יוני, שהובטחה על ידי הממשלה. בכל המגזרים במשק מתחילים להיערך למציאות החדשה-ישנה שלאחר תקופת הקורונה.

כיצד מתכוננים לחזרה לשגרה?

פנינו למנהלת מחלקת הגיוס של ג'וב נינג'ה, על מנת לקבל מספר טיפים ועצות הן עבור המעסיקים והן עבור העובדים, לקראת החזרה ההדרגתית לשגרה. מנהלת הגיוס של ג'וב נינג'ה, מדגישה כי תהליך החזרה לפעילות במשק דורש מספר פעולות שעל המעסיקים לנקוט, ומהצד השני פעולות מחויבות המציאות שעל העובדים בחל"ת ומחפשי העבודה. לבצע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • מעסיקים – ראשית, בדקו את צרכיכם המתוכננים לקראת חזרה לפעילות: כמות עובדים נדרשת ופרסום מודעות דרושים, יצירת קשר עם עובדים שנשלחו לחל"ת לקראת חזרתם, פתיחת תקנים נוספים, החזרת מחלקות או משרות שהושבתו לפעילות, הכשרת עובדים נוספים, רכישת ציוד והכשרת משרדים ופינות עבודה שהושבתו, תכנון פעילויות שיווק ופרסום.
  • עובדים – עובדים רבים אשר פוטרו ממקום עבודתם נכנסו לשאננות בשל ההתחייבות של המדינה לתשלומי דמי אבטלה עד לחודש יוני וחלק ניכר מעובדים אלו החליטו ליהנות מתקופת זו עד לסופה. החלטה זו עשויה להביא את אותם עובדים למצב בו יעמדו בפני אתגר משמעותי לכשיחליטו לנסות לחזור למעגל העבודה.

כאשר נתקרב לסיומה של תקופת תשלום דמי האבטלה המובטחת, עשרות אלפי מחפשי עבודה במגוון מקצועות במשק יסתערו על משרות מוצעות וייווצר בו על כל משרה פנויה יאבקו מועמדים רבים. סיכויי הקבלה לעבודה במצב זה קטנים ועשויים להביא רבים מהמועמדים למצב בו יתקשו למצוא מקום עבודה וייתכן שאף יישארו מחוסרי עבודה.

המלצתנו אם כך הינה שלא לחכות לרגע האחרון. התחילו לחפש עבודה לפחות מספר שבועות טרם סיום תקופת האבטלה, על מנת להימנע מהמאבק עם רבים אחרים על כל משרה. עובדים אשר עומדים בפני סיום תקופת החל"ת צריכים להיערך לחזרה לעבודה. על מי שנשלחו לחל"ת לתקופה ארוכה ליצור קשר עם המעסיק ולהכין עצמם לקראת החזרה מבחינת כשירות וריענון על הגדרת התפקיד, הפעילות ותחומי האחריות.

קרדיט: canva

עולם הדיגיטל – לשירותכם

אנו חיים כיום בעידן דיגיטלי בו ישנו מידע רב וכלים רבים הזמינים באופן מידי ובקלות לכל דורש. עם התפתחות עולם הדיגיטל, הפעילות ברשת הפכה לאינטואיטיבית ופשוטה ומתאימה לכל מגזר ולכל גיל. בכך, ביכולתו של כל אחד להיעזר ברשת לכל פעילות ולכל צורך, במיוחד בתקופה זו של משבר.

מנהלת מחלקת הדיגיטל של ג'וב נינג'ה מוסיפה כי הן עבור המעסיקים והן עבור מחפשי העבודה ישנם כלים רבים העשויים לסייע לקראת החזרה לשגרה: אתרים לחיפוש עובדים, אתרים לחיפוש עבודה, קבוצות לחיפוש עובדים ומשרות ברשתות החברתיות, אפשרויות פרסום ושיווק מגוונות באתרים ייעודיים וברשתות החברתיות, אתרי מידע על זכויות העובדים ועוד.

התחילו מעכשיו לבצע את הפעולות הנדרשות לקראת החזרה לשגרה ואם ברצונכם להמתין, נצלו את הזמן הפנוי והכינו תכנית פעילות שתוכלו לבצע מיד לכשתחליטו לחזור לפעילות.

 

צוות ג'וב נינג'ה מאחל לעובדים ולמעסיקים הצלחה רבה וחזרה מהירה ומוצלחת לשגרה.

לכתבות נוספות שלנו לחצו כאן

Back to top button