פוליטי / מדיני

ח"כ קרעי: צריך לעצור את ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביו"ש

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) הגיע הבוקר (חמישי) לסיור בישוב עמיחי והשטחים הפתוחים מסביבו, עם "פורום ציון וירושלים" בליכוד בראשות אביחי בוארון.

ח"כ שלמה קרעי בסיור בעמיחי. צילום: ללא קרדיט

ח"כ קרעי אמר בסיור: "ההשתלטות הערבית באמצעות הרשות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ברחבי יהודה ושומרון נרחבת ומסוכנת ביותר. הם פועלים באופן מתוכנן ושיטתי על מנת ליצור רצף ערבי ולשלוח זרועות לתוככי ההתיישבות היהודית. זוהי סכנה קיומית למדינת ישראל, הן במישור הביטחוני והן במישור המדיני הצופה פני עתיד. מדינת ישראל צריכה לעצור את ההשתלטות הפלסטינית על כל השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון בשטחי אי בי וסי. המשימה שלנו, מתוך ממשלה ימנית חזקה בראשות נתניהו או מתוך אופוזיציה לוחמת בהובלתו, היא לעצור את זה לאלתר ולעשות ככל שניתן על מנת לסגור את הפער האדיר הזה ולשמור על ארץ נחלת אבותינו."

ח"כ שלמה קרעי בסיור בעמיחי. צילום: ללא קרדיט

אביחי בוארון, יו"ר פורום ציון וירושלים בליכוד, אמר: "ישראל חייבת להתעשת ולעצור את ההשתלטות הפלסטינית בכל יהודה ושומרון, גם בשטח אי גם בשטח בי וגם בשטחי סי. כי הדבר הזה חונק- פשוט חונק את ההתיישבות הישראלית. אין לנו בעיה שהערבים יבנו ביישובים שלהם או בצמוד דופן ביישובים שלהם אבל אסור לנו לאפשר להם להשתלט על כל יהודה ושומרון ובכך ליצור רצפים טריטוריאליים ולקבוע את גבולות המדינה שלהם ביהודה ושומרון באופן שהם בולעים את השטח ולנו לא נשאר כלום, המהלך החד צדדי שלהם צריך להיעצר, ומייד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ שלמה קרעי בסיור בעמיחי. צילום: ללא קרדיט

תגובה אחת

  1. 10 שנים בשלטון
    אין ריבונות
    אין משילות
    אין פסקת התגברות
    ואף מילה על הבוס שלו שבגללו כל החרא הזה

Back to top button