פוליטי / מדיני

גנץ לנתניהו: אני המועמד היחיד לשר משפטים, יש פה היתממות מוחלטת

שר הביטחון, בני גנץ, הבהיר לפני זמן קצר (שלישי) בישיבת הממשלה כי הוא המועמד היחיד לשר משפטים קבוע.

"יש פה היתממות מוחלטת. ההסכם בין הגושים נקבע שמשרד המשפטים בגוש כחול לבן- אני מילאתי את המקום באופן טכני לשלושה חודשים וההנחה הבסיסית היא שאחרי שלושה חודשים ממנים שר קבוע. הממשלה הרלבנטית כרגע היא הממשלה הנוכחית ולכן הפתרון המוסכם הוא למנות אותי. אני המועמד של גוש כחול לבן למשרד המשפטים, כך הבאנו את לממשלה, זו עמדתי, אם תרצה לדון בזה עוד יומיים אין בעיה- אבל לא תהיה החלטה אחרת בין אם זה נוח לך או לא."

עוד אמר גנץ: "משרד המשפטים הוא משרד חיוני. העובדה שחודש אין שר משפטים זו תקלה ומי שנושא באחריות זה אתה שלא נתת למנות שר. מילאתי המקום במשרד בצורה ממלכתית וכך תכננתי להמשיך. כל דבר אחר זו היתממות, לא תהיה שום עמדה אחרת. מדינת ישראל צריכה שר משפטים בדיוק כמו שהיא צריכה שר אוצר. אין משרד שעושה פעולה שמשרד המשפטים לא מעורב בו- זה משרד רוחבי. אני אומר בצורה חד משמעית- יש פתרון אחד והוא למנות אותי ולשמור על החוק והדמוקרטיה במדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנושא הביטחוני אמר גנץ: "צה"ל ערוך לממש כל החלטה שלנו נוכח כל התפתחות ברצועת עזה ובמקומות אחרים. אני אומר לשרים שמעבר לגבולות שלנו, יש פעילות שמחייבת עירנות וצה"ל וכוחות הביטחון כולם פועלים כל העת."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button