פוליטי / מדיני

לפיד: נתניהו פשוט לא מסוגל לא לרמות, אין שום סיכוי שימלא את חלקו בשום הסכם

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, כתב לפני זמן קצר (שלישי) בחשבון הטוויטר: "כל מי שהעלה בדעתו אפילו לרגע לחתום על הסכם כלשהו עם נתניהו, קיבל תזכורת שאין שום סיכוי שהוא ימלא את חלקו בשום הסכם. הזלזול הבוטה בשלטון החוק, בכל הסכם שהוא חתם עליו, השקרים כדרך חיים – כל זה פרץ היום סביב מינוי שר המשפטים. הוא פשוט לא מסוגל לא לרמות."

יו"ר 'תקווה חדשה', ח"כ גדעון סער, כתב בחשבון הטוויטר: "הסאגה סביב (אי) מינוי שר המשפטים שהגיעה לשיאה עכשיו בישיבת הממשלה ההזויה היא עדות נוספת לצורך החיוני בהחלפת השלטון."

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הגיבה בחשבון הטוויטר: "שבנט וסער יספרו לנו עוד קצת כמה אכפת להם ממשרד המשפטים, כשהם הופכים כל אבן כדי להשאיר את שלטונו של האיש שעושה בדיחה מחרידה מהתיק החשוב הזה. למי שאכפת ממדינת ישראל אסור לנהל מו"מ עם נתניהו. הוא חייב ללכת ואנחנו חייבות וחייבים להקים ממשלה שתתקן את הכאוס שהוא יצר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) כתב בחשבון הטוויטר: "‏אנו עדים להתנהלות כוחנית של מנדבליט בתאום מלא עם גנץ וכחול לבן, מדהים שהם אפילו לא מנסים להסתיר את זה. הם איבדו כל רסן תוך התעלמות מרצון העם. אני מציע לכל אבירי השלטון להפסיק לאיים עלינו עם בג״ץ, מדינת ישראל היא דמוקרטיה שמתנהלת בהתאם לרצון הרוב ולא על פי גחמותיו של היועמ״ש."

ח"כ יאיר לפיד. צילום: אלעד גוטמן

Back to top button