תאונות דרכים

לילה קטלני בצפון: שני גברים נהרגו בתאונת דרכים במעורבות משאית ורכב פרטי

שני גברים בשנות ה- 30 לחייהם נהרגו הלילה (רביעי) בתאונת דרכים במעורבות משאית ומספר כלי רכב. צוותי כיבוי והצלה שהוזנקו למקום חילצו שלושה נפגעים באורח אנוש וקשה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו להם סיוע רפואי ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותם של שניים מהם. גבר נוסף כבן 30 נפצע קשה, ופונה יחד עם פצוע בינוני וארבעה פצועים קל לבתי החולים רמב"ם וכרמל בחיפה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

פאראמדיק מד"א ברוך אביטן, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו משאית בנתיב השמאלי של הכביש ומתחת לחלקה הקדמי היה רכב פרטי מעוך עם שלושה נוסעים שנלכדו, ראינו 2 כלי רכב נוספים שנפגעו בתאונה. עשינו מיון מיון ראשוני מהיר לפצועים, כוחות הכבוי חילצו את הלכודים מהרכב, 3 גברים כבני 30, שני גברים היו מחוסרי הכרה עם פציעות קשות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם, הנוסע השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, 5 מנוסעי הרכבים האחרים היו בהכרה, מתוכם 2 ילדים בן 4 ובן 7 , הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד מורדם ומונשם, והשאר במצב קל עד בינוני. "

דוד ענתבי, חובש באיחוד הצלה שנתקל בתאונה, מסר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב ומשאית. צוותי כיבוי חילצו מאחד מכלי הרכב שלושה נפגעים באורח אנוש. כמו כן העקנו סיוע ל-5 נפגעים קל משני כלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ישי לוי תיעוד מבצעי מד"א

מחקירה ראשונית עולה כי ארעה תאונת חזית אחורית בין המשאית לרכב הפרטי, שני רכבים שעמדו בפקק לפניהם נפגעו אף הם מהתאונה. שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע.

מממצאי הזירה הראשוניים עולה כי נהג הרכב הפרטי פגע חזית-אחור במשאית שהייתה לפניו אז נפגע הנוסע שישב לידו ומאוחר יותר נקבע מותו. מבדיקת שכרות שנערכה לנהג הרכב הפרטי נמצא כי על פי החשד נהג תחת השפעת אלכוהול 840 מיקרו גרם אוויר נשוף שהם כפי שלוש מעל המותר.

נהג הרכב הפרטי, תושב באר שבע בן 39, עוכב לחקירה בסיומה הוחלט על מעצרו והוא יובא היום בפני בימ"ש בחשד להמתה בקלות דעת ונהיגה תחת שכרות.

Back to top button