משפטי/פלילי

"התעלם מזעקותיו של המנוח": בן 28 מואשם ברצח בן דודו בנתיבות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מאור דדון, בן 28, בגין רצח בן דודו בנתיבות. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של רצח בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי לכתב האישום התגורר המנוח בבית עם הסבתא. ב- 23 במרץ בשעות הבוקר, כאשר הסבתא יצאה מהבית, הגיע הנאשם לביתה. בנסיבות שאינן ידועות למאשימה, החל הנאשם להכות, לחתוך ולדקור את המנוח באמצעות סכין בפלג גופו העליון. בשלב מסוים, נמלט המנוח אל החצר האחורית, נפל והתמוטט מתחת לסככה כשהוא שכוב על גבו, ודם רב ניגר ממנו. בעוד המנוח מוטל על גבו, ניגש הנאשם אל המנוח, רכן מעליו והמשיך לדקור אותו, תוך שהוא דוקר אותו שוב ושוב באמצעות הסכין, בפלג גופו העליון. כל אותה עת המשיך המנוח, בכוחותיו האחרונים, לנסות ולהניף את ידיו ולהגן על עצמו. שכן אשר היה במקרה סמוך לחצר האחורית והבחין בנאשם גוהר על המנוח כאשר המנוח מכוסה כולו בדם, התקשר מיד לכוחות ההצלה, ובמקביל החל לצעוק לנאשם "מאור תעזוב אותו תעזוב אותו". הנאשם דקר את המנוח, עד שבשלב מסוים הפסיק, ועזב את המקום.

המנוח פונה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם נקבע מותו. כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למנוח למעלה מ- 120 פצעי חתך ודקירות בפלג גופו העליון באמצעות סכין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכתב האישום צוין, כי הנאשם, מעשיו, גרם בכוונה למותו של המנוח בנסיבות מחמירות, ובאכזריות מיוחדת שבאה לידי ביטוי בדקירות מרובות, תוך התעלמות מוחלטת מזעקותיו של המנוח ומתחנוניו של עד הראייה שיניח לו. התיק נחקר על ידי ימ"ר נגב.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button