משפטי/פלילי

ארבעה קטינים מואשמים בביצוע עבירות מין כלפי קטינה במרכז הארץ

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום לנוער ברחובות נגד ארבעה קטינים בני 14 -17 בגין עבירות מין ואלימות, כל אחד על פי חלקו בכתב האישום, כלפי קטינה, ילידת 2007, בעיר במרכז הארץ. כתב האישום כולל את העבירות הבאות (כל נאשם על פי המיוחס לו): מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה ותקיפה.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד מירי ביטון-הראל לאחר הליך שימוע ובמסגרת הסדר טיעון. על פי האישום הראשון, במהלך 2020 נפגשו הקטינה ונאשם 1 והתיישבו בסמוך לגן בעיר, במהלך פגישתם ביצע נאשם 1 בקטינה מעשה מגונה. באישום זה מואשם נאשם 1 במעשה מגונה.

על פי האישום השני, במהלך שנת 2020, נפגשו הקטינה, נאשם 2 ושני קטינים נוספים. בשלב מסוים, הקטינה נותרה לבדה עם נאשם 2, אשר הורה לה להתלוות אליו למרתף קרוב, שם קיים יחסי מין עם הקטינה. באישום זה מואשם נאשם 2 בבעילה אסורה בהסכמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי האישום השלישי, במהלך שנת 2020, נפגשו הקטינה ונאשם 3, שהביע בפני הקטינה את רצונו לקיים עימה יחסי מין. לאחר שהקטינה סירבה להצעתו הוא קרע את מכנסיה. באישום זה מואשם נאשם 3 בתקיפה.

על פי האישום הרביעי, במהלך שנת 2020, נפגשו הקטינה עם נאשם 4 וחבר נוסף. במהלך הפגישה נישק נאשם 4 את הקטינה בפיה. בהמשך עזב החבר את המקום ואז קיים נאשם 4 יחסי מין עם הקטינה. באישום זה מואשם נאשם 4 בבעילה אסורה בהסכמה.

על פי הסדר הטיעון, הנאשמים יודו בכתב האישום וביהמ"ש יקבע כי הם ביצעו את העבירות המיוחסות להם. ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש.

באשר לקטינים שהינם חשודים נוספים בתיק, טרם התקבלה לגביהם החלטה.

כזכור, בפרשה זו הוגש בעבר כתב אישום נגד אורהאן אבו עביד, תושב תל אביב בן 26, בגין מעשים מגונים בקטינה. אבו עביד הורשע במעשים מגונים במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליו 20 חודשי מאסר בפועל.

אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button