טיולים

לאחר פתיחת היעדים לתיירים מחוסנים: חודשו החבילות של טיולים לפולין

לאור ההודעה על פתיחת היעדים לתיירים מחוסנים חברת פגסוס טיולים תחדש את שיווק טיולים לפולין המתחדשת ולצפון פולין והארצות הבלטיות. הטיול כולל תוכנית מלאה לשמונה ימים וחצי פנסיון.

הטיול לפולין המתחדשת יתמקד בערים ועיירות בעלות חשיבות היסטורית גדולה המלאות באדריכלות ובסגנון מגוון, התיישבות יהודית וחיים יהודים שפרחו במהלך 1000 שנים, מקומות מורשת היסטורית שעיצבו את דברי ימי ההיסטוריה, וארשה שנהרסה ונבנתה מחדש, קאז'ימיז' עיר עתיקה, זאמוש, קרקוב, זאקופנה, ווליניצקה , אוושוויץ ובירקאנאן ובבית הקרבות היהודי בלודז'.

ללינק לטיול המלא לחצו כאן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ

הטיול לצפון פולין והארצות הבלטיות ליטא לטביה ואסטוניה, יכלול אתרים הסטורים ותרבותיים כלליים ויהודיים נופים ואתרי טבע. במסגרת הסיור נטייל בערים גרמניות של פעם ובערי הבירה בעלי אופי וארכיטקטורה ייחודיים. טורון- פעם עיר גרמנית, מקום הולדתו של קופרניקוס, גדאנסק- פאר ערי האנזה, מקום מושבם של סוחרים עמידים, וילנה – המעודנת והיהודית, ריגה – תוססת ומפוארת עם אין ספור בנייני ארט- נובו של מיכאל איזנשטיין ואחרים וטאלין- הנראית כעיר מהאגדות הקדומות על חומתה ומגדליה העתיקים. בכולן שזור הפרק היהודי. בל נשכח את אתרי הנופש בהם נבקר דוגמת צ'חוצ'ינק המפורסמת במכון היוד לצורכי בריאות, פרנו השוכנת לחוף הים הבלטי. נבקר באתרי טבע נפלאים דוגמת אגמים מזוריים, נשוט בתעלה מיוחדת במינה, אחת ויחידה, תעלת אלבלונג-אוסטרודה, נרד לחוף הים הבלטי הקר שלחופיו נפלטים ענברים ונסייר בסיגולדה שמהווה פארק לאומי של לאטביה.

ללינק לטיול המלא לחצו כאן

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס טיולים, אמר: " עכשיו שפולין פתחה את שעריה הגיע הזמן לתכנן את החופשה הבאה תכנון מוקדם מאריך את ההנאה מחופשה והוא חלק מהחופשה עצמה, טיול מאורגן במיוחד בתקופה כזו, חוסך את כל הפן התכנוני והארגוני שלעיתים יכול להיות מטריד במיוחד כאשר הקורונה עדיין ברקע ויכולים להיות דברים בלתי צפויים, הצצים לפני ובמהלך הטיול. הטיול המאורגן כשמו כן הוא, מסודר ומאורגן מראש וגם אם יש שינויים או הנחיות סותרות, החברה מעודכנת בכך ודואגת לכל הנדרש ולא משאירה את המטייל ובני משפחתו אבודים במדינה זרה.

צילום: יח"צ

חברת פגסוס טיולים , הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים: האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.

Back to top button