חדשות הארץ

תאי "אם תרצו" בקמפוסים: "סולידריות בין חלקי החברה בארץ היא צו השעה"

תאי "אם תרצו" בקמפוסים השונים ברחבי הארץ הקימו היום (ראשון) פינות הנצחה לזכר הרוגי מירון בהם הודלקו נרות זיכרון והתפללו בהם פרקי תהילים לעילוי נשמת ההרוגים ולרפואת הפצועים.

תמר ולד, חברת תא "אם תרצו" במכללת תל חי, מסרה כי: "אסון מירון טילטל מדינה שלמה. ליבנו עם משפחות ההרוגים ואנו מתפללים לרפואת הפצועים. בשעה כזו, סולידריות בין חלקי החברה בארץ היא צו השעה".

צילום: "אם תרצו"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אין יותר מקום לצביעות והסתרת האמת. דת ובמיוחד הדת היהודית היא עניין פרטי שבין בן אנוש לאלוהים. ללא מתווכים, ללא עוזרים, ללא מקבל אתנן. אין בין דת לפוליטיקה שום קשר ואסור שיהיה!!! הפוליטיקה עוסקת בהבלי העולם הזה והדת במשהו רוחני וטהור שבין אדם למקום.
    זה הזמן לקרוא להפרדת דת ממדינה והפרדת הדת מקבוצת קנאים שניכסו לעצמם את הדת היהודית כקרדום לחפור בו וככלי להגדלת הונם האישי. אחדות עם ישראל לא יכולה להיות מבוססת על שוד הקופה הציבורית על ידי עדת קנאים חשוכים וציניקנים שמנצלים קוניוקטורה פוליטית למטרות אישיות. זה הזמן להתעשת וזה הזמן להגיד עד כאן!!! נשתתף באבל הכבד שנחת על כולנו והאחד כוחות תחת מצע חברתי והסכמה רחבה תחת הבסיס היהודי ״חייה ותן לחיות״ רק זו הדרך לאיחוי וריפוי נגיע חברה חולה בשעה ז

Back to top button