משפטי/פלילי

"השליך אותה על גרם מדרגות": בן 13 מואשם בביצוע מעשה מגונה בבת 12

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט השלום לנוער בבת ים כתב אישום נגד קטין בן 13 בגין מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 תוך גרימת חבלה גופנית ועבירה של מעשה מגונה בכח לאחר שיום אחר יום ביצע מעשים מגונים באלימות בבגירה ובקטינה.

על פי כתב האישום, במהלך חודש מרץ החולף הבחין הנאשם במתלוננת, ילידת 1991, הולכת ברחובות תל אביב והחל לעקוב אחריה, בשלב מסוים התקרב למתלוננת מבלי שתבחין, והכה אותה בראשה, אחז בצווארה והכניס את ידו מתחת לחצאיתה. הנאשם חדל ממעשיו בשלב בו המתלוננת כופפה את רגליה ושחררה את אחיזתו. עקב מעשיו אלה נחבלה המתלוננת בפניה. על כך מואשם הנאשם במעשה מגונה בכח.

יום למחרת האירוע הבחין הנאשם בקטינה, ילידת 2009, ואחיה מתהלכים ברחובות תל אביב והחל ללכת בעקבותיהם. כאשר הגיעו בסמוך לבניין ברחוב הרים הנאשם את הקטינה באוויר ובעודו אוחז בה בשתי ידיה נכנס לבניין. הנאשם השליך את הקטינה על גרם מדרגות בכניסה לבניין, סתם את פיה וביצע בה מעשה מגונה. הקטינה נאבקה בנאשם עד שהצליחה לשחרר את אחיזתו. כתוצאה מכך נשברה לקטינה שן. על כך מואשם הנאשם במעשה מגונה בקטינה שטרם לה מלאו לה 14 תוך גרימת חבלה גופנית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button