חדשות הארץ

רמת גן: שני כלבים ננעלו ברכב בשגגה לעיני בעליהם – וחולצו בשלום

רמת גן: שני כלבים ננעלו ברכב בשגגה. כונני ידידים חילצו אותם בשלום • אנו בידידים שבים ומזכירים את "כלל מפתח" אנא הקפידו לקחת איתכם את המפתח ביציאתכם מהרכב.

הערב (ראשון) בשעה 20:49 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני כלבים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בעליהם ברחוב פרידמן ברמת גן. ליאור הרשמן, כונן סניף רמת גן, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ ליאור את הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

ליאור מספר: "קיבלתי את הקריאה בדיוק כשהייתי עם הכלבה שלי בגינת הכלבים הסמוכה לביתי, מיד אמרתי לבת שלי שתשמור על הכלבה ומיהרתי למקום. שם ראיתי שני כלבים נעולים בתוך הרכב, באמצעות הציוד הייעודי שברשותי, פתחתי את דלת הרכב ותוך כדקה וחצי, חילצתי אותם לשלום. המקרה הזה מוכיח לנו עד כמה חשוב להחזיק את מפתחות הרכב איתנו תמיד. אמצו את כלל המפתח של ידידים כדי למנוע מקרים כאלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד גם לא לרגע מחשש לנעילה • בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button