צרכנות

רכישת ברז מטבח – המדריך למתלבט

אחד האלמנטים החשובים ביותר במטבח הוא הברז שמעל הכיור, אשר אמור לספק נוחות שימוש מירבית מבחינה פונקציונאלית, אך גם לעמוד בהיבט העיצובי כך שישתלב עם המטבח כולו. מכך ניתן להבין כי רכישת ברז מטבח צריכה להתבצע באופן מושכל, על מנת שהברז אכן יעמוד בכל הציפיות הנדרשות. מתלבטים מבין מגוון הברזים הרחב הקיים בימינו? בשורות הקרובות נלמדכם איך לבחור ברז לכיור מטבח בצורה הטובה ביותר. 

ההיבט הפונקציונאלי

תהליך הבחירה של ברז מטבח צריך ראשית כל להתחשב בהיבט הפונקציונאלי. מדוע זה כל כך חשוב? מאחר וגם הברז המעוצב והיפה ביותר, לא באמת יעזור לכם אם לא יהיה נוח לשימוש. ניתן למצוא מספר סוגי ברזים לבחירה, כשההבדלים ביניהם הם במבנה שלהם ובצורת ההתקנה. הבחירה צריכה לקחת בחשבון את צרכי המשפחה ובין היתר את המבנה של המטבח וסוג הכיור שאמור להתאים לפתחים המיועדים עבור הברזים השונים.

להלן הברזים הנפוצים ביותר:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • ברז מטבח מהקיר – ברז זה מותקן כולו על הקיר מעל הכיור. הוא מצויד בשתי ידיות, אחת למים החמים ואחת למים הקרים, על מנת לשלוט בטמפרטורה. החיסרון בברז שכזה הוא מורכבות ההתקנה אך היתרון הוא באי-הנגיעה בכיור, מה שמאפשר ניקוי קל סביבו.
  • ברז שתי ידיות מובנה – במקרה זה מדובר בברז שמותקן על גבי הכיור עם שתי ידיות שאף הן יוצאות מתוך הכיור החוצה. החיסרון – יש לבחור כיור עם פתחים מתאימים. היתרון – התקנה קלה ונוחה  שאינה מערבת קידוחים בקיר.
  • ברז מיקסר – ברז שמגיע עם ידית אחת לוויסות טמפרטורת המים ויוצא מתוך הכיור. זהו הברז הנפוץ ביותר בישראל
  • ברז עם זרוע נשלפת – ברזי מטבח נשלפים גם הם נחשבים למבוקשים מאוד. בברזים מהסוג הזה ניתן לשלוף את הזרוע ובכך להאריך את טווח השטיפה ולנקות את משטח העבודה ביתר קלות.
  • ברז למילוי סירים – אם אתם בשלנים, אתם בוודאי יודעים עד כמה קשה למלא סירים בכיור ולהעביר אותם ממקום למקום עד לכיריים. על מנת לפתור את הבעיה ולייעל את העבודה במטבח, רצוי לשקול את האפשרות של רכישת ברז בעל זרועות מתקפלות, שמאפשר מילוי של הסירים גם במקום רחוק מהכיור, אפילו מעל הכיריים. 

 

ההיבט העיצובי

מצאתם ברז שמתאים באופן מושלם למטבח שלכם מבחינה פונקציונאלית ועונה על כל ציפיות השימוש שלכם בו? מצויין! כעת עליכם להתייחס להיבט העיצובי ולחפש ברז מאותו סוג שמעוצב בדיוק כפי שאתם אוהבים. בחנות איכותית תוכלו למצוא ברז מעוצב למטבח בכל סגנון שתרצו, כך שיכולת ההתאמה למטבח הקיים שלכם תהיה מושלמת מבחינת הקונספט העיצובי שלו, בין אם מדובר במטבח כפרי ובין אם במודרני. 

 

מעבר לזאת, בחירת ברז מטבח מומלץ היא כזו שצריכה להישען על חומרי גלם איכותיים שמעליהם גימורים נדרשים, שקובעים את המראה הסופי. הבסיס הטוב ביותר לכל ברז מטבח הוא מתכת ויש להימנע מברזים עשויי פלסטיק ולא משנה כמה מהודרים הם נראים. ניתן למצוא מספר גימורים נפוצים לברזים כגון:

  • כרום – מעניק מראה מודרני לברז, מנצנץ ובוהק. ניתן למצוא ברזי מטבח בגימור כרום "רגיל" או בגימור כרום מוברש, שעבר תהליך ציפוי נוסף שמקנה לו עמידות נוספת.
  • ניקל – נחשב איכותי יותר מהכרום ובעל אריכות ימים גדולה יותר. רכישת ברז מטבח מניקל מתאפשרת אף היא בגימור רגיל או מוברש.
  • נירוסטה חומר שאינו מחליד או מתבלה ונחשב לאיכותי ביותר עבור ברזי מטבח ולכן גם יקר יותר.
  • ברונזה – מעניק למטבח מראה עתיק ויוקרתי ומתאים בעיקר למטבחים כפריים.

 

חשיבות ההתקשרות עם חברה איכותית בתחום

על מנת להשיג התאמה מושלמת למטבח הקיים שלכם ואף עמידות לאורך זמן, רכישת ברז מטבח יש לבצע אך ורק דרך חברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום. דוגמא מצוינת לכך היא חברת .JB בירותי אשר כבר מעל ל-30 שנה מתמחה בייבוא ברזים איכותיים ויוקרתיים למטבחים מכל הסוגים. באתר jbeiruty.com מבחר ברזי מטבח מובילים לרכישה, בקווי עיצוב אירופאיים ואמריקאיים ובקולקציות כפריות ומודרניות מרהיבות ביופיין. מוזמנים לגלוש ולהתרשם מקטלוג החברה שבאתר.

 

Back to top button