פוליטי / מדיני

ח"כ זוהר: אם לא תקום ממשלת ימין, תקום ממשלה רעה לעם ישראל

הוועדה המסדרת בראשות ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) התכנסה היום (שני) בצהריים לדון בהצעה להמליץ למליאת הכנסת לבחור בחמישה סגנים נוספים ליו"ר הכנסת.

יו"ר הוועדה ח"כ מיקי מכלוף זוהר אמר בפתיחת הדיון כי בשבוע שעבר סוכם שנוסיף חמישה סגנים נוספים ליו"ר הכנסת. היום אני מבין שקיימת מחלוקת בתוך גוש השינוי.

ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה) הכחיש וטען "לא הסכמנו, התנגדנו להצעה שלך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) תמך בדבריו של זוהר ואמר, אכן, הגענו לסיכום וביקשנו לדחות את ההצבעה, כיון שאין אצלנו הסכמות.

צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

ח"כ זוהר סנט בכהן ואמר: "אני מעודד מכך שאתם לא מצליחים לבחור סגני יו"ר זמניים, אם אין בניכם הסכמה על סגן יו"ר הכנסת, איך תקימו ממשלה?"

כהן השיב, הוויכוח אצלנו הוא שכל אחד מוכן לוותר לחברו. כהן הוסיף ואמר, היה סיכום שיוקמו שלוש ועדות, כשאחת מהם תהיה ועדת קורונה בראשות ח"כ יפעת שאשא ביטון.

ח"כ זוהר השיב לח"כ כהן ואמר: "אני מודיע, שלפני שאני יעזוב את הוועדה, יש לי רצון לראות איך הגוש יתפקד כשאני יביא הצעה לקבל פטור מחובת הנחה למספר הצעות חוק, ונראה מי יהיה בעד ומי נגד. מדובר בהצעות שגדעון סער הציע בעבר, נראה איך מר"צ תצביע."

צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

זוהר הוסיף ואמר: "אם לא תקום ממשלת ימין, תקום ממשלה רעה לעם ישראל. נראה כמה תקציב יועבר ליהודה ושומרון על ידי שר החינוך ניצן הורביץ? וכמה כסף יזרום להתיישבות על ידי שרת העבודה מירב מיכאלי? ביום שתוקם הממשלה הרעה, עם ישראל ותורת ישראל ישלמו מחיר יקר מאוד." משם הדיון נהיה סוער מאוד.

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הגיב לדברי ח"כ זוהר ואמר, "הסיכוי שסמוטריץ' יסכים לשבת עם מנסור עבאס, גבוה יותר מהסיכוי שמיקי זוהר יסכים למנות את ח"כ שאשא ביטון ליו"ר ועדת קורונה".

צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

ח"כ זוהר אמר, "יש לי 9,000 סיבות למה להתנגד להצעה למנות אותה לראשות הוועדה. היא פעלה ברשלנות גמורה ובניגוד לכל ההמלצות המקצועיות של משרד הבריאות. אני לא יסכן את בריאות הציבור בשביל ג'וב לשאשא ביטון."

יו"ר הוועדה הודיע כי הוא לא מתכוון להעלות להצבעה את מינוי הסגנים ללא הסכמה. זוהר ביקש מנציגי הח"כים המכונים גוש השינוי, "תאפשרו לי לבחור בשני סגנים. בח"כ קרן ברק מהליכוד ומיכל וולדיגר מהציונות הדתית".

ח"כ אלקין הגיב לדברים בביטול ואמר, "יש לו רק עוד יומיים בתפקיד יו"ר הוועדה המסדרת".

הישיבה ננעלה ללא הסכמות.

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button