חדשות הארץ

המרכז הירושלמי לבריאות הנפש קיים מחווה בכפר שאול לעובדיו המוסלמים

בשעות אלה (שני) נערכת סעודת איפטאר כמחווה והוקרה מסורתית לעובדים המוסלמים במרכז המרכז הירושלמי לבריאות הנפש. זו הפכה להיות מסורת בשנים האחרונות להקדיש בחודש הרמאדאן, ערב אחד מגבש ומוקיר לעובדים הצמים, לציין ולסעוד עימם את סעודת האיפטאר. הסעודה החגיגית מתקיימת בהשתתפות מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ונציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ. מטרת הסעודה היא לתת במה לעובדי המרכז המוסלמים ולשמוע מהם  סיפורם האישי מחוויות לילות הרמדאן. 

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי: "היום אנו עורכים כאן בכפר שאול, סעודה לשבירת צום חג הרמדאן עם אחינו בני הדת המוסלמית. אני רוצה לברך אתכם לציין את עבודתכם המסורה כתף לכתף עם שאר העדות והדתות ואיני מצפה לאחרת. עדות חותכת לכך הייתה בסוף השבוע לצערי באסון הנורא, שראינו אתכם עובדים במלוא המסירות והמקצועיות באירוע מאוד קשה שנדרש לכם. אני רוצה להודות לכם ולברך אתכם ובני משפחתכם, על עמלכם ועבודתכם. רמדאן כרים".

צילום: דוברות משרד הבריאות

נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ: "אחד הדגלים שנציבות שירות המדינה נושאת הוא דגל הגיוון. עניינו אינו תיקון אפליות אלא התובנה שאנו בראש ובראשונה חברה אחת, על מגוון הדעות והאמונות בה. אחד המקומות בהם אין הבדלים ומחיצות, כולנו אחד, זאת מערכת הבריאות. זאת מהותו של הערב הזה. רמדאן כרים, רמדאן מובראכ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות משרד הבריאות

מנהל המרכז פרופ' גדי לובין בירך את המשתתפים: "בפתח דברי אני מבקש להעלות את זכרו של הרב אלעזר גפנר, שהיה מהבולטים, הוותיקים והמתמידים מבין מתנדבי המרכז הירושלמי, אשר ניספה באסון בהר מירון. תנחומי למשפחת גפנר ולמשפחות הניספים כולם. אני מבקש להודות למלמדים שלנו הערב, קבוצת הצמים, אשר ניאותו לוותר על שעות בחיק משפחתם ולשתף אותנו בידע כללי שלהם ובחוויות אישיות הקשורות לרמדאן".

צילום: דוברות משרד הבריאות
צילום: דוברות משרד הבריאות
 

Back to top button