משפטי/פלילי

תושב נשר מואשם ברצח עו"ד אפרים ארנון: "התנפלו ודקרו באמצעות הסכינים"

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד אבו עזיז (64), תושב נשר, בגין רצח עו"ד אפרים ארנון ז"ל. כתב האישום מיחס לנאשם ביצוע עבירה של רצח בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, חבלה במזיד ברכב, שיבוש מהלכי משפט ואיומים.

על פי כתב האישום, בלילה שבין ה- 23 ל- 24 במרץ, ועל רקע הליכים משפטיים שניהל המנוח אפרים ארנון, מכוח תפקידו כעורך דין וככונס נכסים מטעם בית המשפט, במסגרתו פעל לסילוק ידו של הנאשם משטחי מקרקעין במתחם תעשיה בנשר, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את המנוח. על רקע האמור, קשר הנאשם קשר עם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה לרצוח את המנוח ולשם כך הצטיידו בשתי סכינים.

ב- 24 במרץ, בשעות הבוקר המוקדמות, הנאשם והאחר הגיעו ברכב, בו נהג הנאשם, לרחוב המקביל לרחוב בו מתגורר המנוח. הנאשם עצר את הרכב בסמוך למדרגות המובילות לבית המנוח, והשניים ניגשו לרכבו של המנוח, שחנה ממול לבית, וחתכו את אחד מצמיגי רכבו של המנוח, באמצעות הסכינים שנשאו עימם. הנאשם והאחר פתחו את שער הכניסה לבית ונכנסו לחצר, שם הסתתרו, והמתינו ליציאת המנוח מהבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסמוך לשעה 6:30 יצא המנוח מדלת ביתו, בדרכו לעבודה במשרד, כשהוא מלווה באשתו. בשלב זה, בעוד המנוח עומד בפתח הבית, התנפלו הנאשם והאחר על המנוח ודקרו אותו באמצעות הסכינים, המשיכו לדקור אותו גם לאחר שנפל על הארץ. במהלך הדקירות, ניסתה אשתו של המנוח להדוף את הנאשם והאחר, אך ללא הצלחה, ובעודה עושה כן, נפצעה בידיה מהסכינים שהשניים אחזו בידיהם. הנאשם והאחר גרמו למנוח במעשיהם, בצוותא חדא, לכ- 37 פצעי דקירה וחתך בחלקי גופו השונים, מתוכם כ- 17 פצעי דקירה באזור החזה, הבטן והגוו. מותו של המנוח נגרם מפצע דקירה בלב.

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, אמר בהתייחס לפענוח תיק הרצח: "אירוע חמור זה מצטרף לשורת אירועים שנחקרים במקביל ביחידה המרכזית של מחוז חוף ובכולם מושקעים משאבים ואמצעים רבים ביחד עם עם שוטרים מקצועיים ונחושים על מנת לפענח את התיקים ולהביא את העבריינים לדין. ייחודו של תיק זה הוא בכך שאדם נרצח בפתח ביתו על רקע עבודתו, ופיענוח התיק והגשת כתב האישום מהווה סימן לבאות. גם בתיקים הנוספים נמצה את הדין עם העבריינים ונביאם לדין".

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button