חדשות הארץ

גנץ: "שילוב כלל האוכלוסיות בשירות – אחת המשימות הלאומיות המרכזיות"

שר הביטחון, בני גנץ, אירח הערב (רביעי) חיילי צה"ל מוסלמים וצ'רקסים לסעודת איפטאר לשבירת צום הרמדאן, ביחד עם רח"ט תומכ"א תא"ל אמיר ודמני, בבית בן גוריון בקריה בתל אביב. השר גנץ שוחח עם החיילים ואמר להם כי הוא מבקש לברך אותם לרגל החג, והודה להם על המאמץ המיוחד שהם משקיעים בכדי לשרת בשגרה, וגם באופן ספציפי במהלך חודש הרמד'אן. "אני מקווה שהשירות שלכם יהפוך לדוגמה לבני נוער רבים, שיסתכלו עליכם וישאפו גם לשרת בצה"ל או בדרכים אחרות את החברה ישראלית."

צילום: לע"מ

במהלך הארוחה, הוצגו לגנץ מגמת העלייה בגיוס חיילים מוסלמים לצה"ל, ותהליך ההשתלבות והמסלולים שאותם הם עוברים. גנץ אמר, כי הוא רואה בשילוב כלל האוכלוסיות בצה"ל, מרכיב חשוב ביכולת ההשתלבות שלהם בישראליות.

צילום: לע"מ

עוד הזכיר שר הביטחון, כי כבר לפני מספר חודשים, הציג תוכנית לרפורמה בשירות, שמטרתה להביא לכך שכל אזרחית ואזרח בישראל, ישרת את המדינה ואת החברה הישראלית, כשהצבא תמיד יקבל עדיפות. "לצורך כך, שירות בקהילות, בעמותות, בבתי חולים ובמוסדות חינוך, יכול לתרום רבות הן לחברה כולה, הן לשוויון ותחושת הסולידריות והן לכלכלה הישראלית. זוהי אחת המשימות הלאומיות המרכזיות של מערכת הביטחון ושל מדינת ישראל לשנים הקרובות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן


צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון

Back to top button