צרכנות

פריסטייל ליברה 2 – בשביל השקט הנפשי שלך  

מחלת הסוכרת – או בשמה המקצועי Diabetes mellitus, היא מחלה אשר מאופיינת בריכוז גבוה של רמות הסוכר בדם. ניתן לחלק את המחלה לשני סוגים: סוכרת מסוג 1 (המכונה גם סוכרת נעורים או סוכרת תלויית אינסולין) וסוכרת מסוג 2 (המכונה גם סוכרת מבוגרים, ולרוב נשלטת על ידי טיפול תזונתי ותרופות). מחלת הסוכרת יכולה להיגרם בעקבות חוסר בייצור הורמון האינסולין שתפקידו לאזן את רמות הסוכר בדם, או בעקבות בעיה מהותית בפעולתו. בסוכרת מסוג 1, תאי הבטא בלבלב מותקפים על ידי המערכת החיסונית ואינם מייצרים מספיק אינסולין, ואילו בסוכרת מסוג 2 (המכילה גם סוכרת הריון) ישנה תנגודת של הגוף לאינסולין המיוצר, כלומר תאי הגוף אינם מגיבים בצורה מספקת להורמון. כך או כך, התוצאה בהופעת המחלה היא דומה.

 

מה החשיבות של התראות על שינויים ברמות הסוכר?

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל סוכרתי יודע כמה חשוב לשמור על רמות סוכר מאוזנות על מנת להמנע מסיבוכים עתידיים של המחלה, ובכך יכול לתרום ולסייע הסנסור החדש שהביאה חברת גפן מדיקל לארץ – פריסטייל ליברה 2. הסנסור מאפשר למדוד את רמות הסוכר בדם ללא צורך בדקירה באצבע, ומאפשר לחולי הסוכרת ניטור טוב יותר של רמות הסוכר בדם. לצד זאת, ישנם מצבי קיצון שונים כמו: היפרגליקמיה (רמות סוכר גבוהות בדם) או היפוגליקמיה (רמות סוכר נמוכות בדם) אשר מצריכות טיפול מיידי, ולצורך כך מיוצר ונמכר פריסטייל ליברה 2, שבניגוד לקודמו, הוא גם מתריע על שינויים קיצוניים ברמות הסוכר. ישנם לא מעט מצבים בהם התראות על רמות סוכר גבוהות או נמוכות יכולות להיות חשובות ולעיתים אף קריטיות בהצלת חיים:

 

ילדים קטנים אשר חולים בסוכרת נעורים ואינם בוגרים דיים על מנת לבטא את תחושותיהם ולהבחין ברמות סוכר גבוהות או נמוכות. הורים לילדים אלו יכולים להיות הרבה יותר רגועים כאשר פריסטייל ליברה 2 מחובר לגופם של הקטנטנים, ויכול להתריע על רמות סוכר גבוהות או נמוכות ברמה מסוכנת.

 

ספורטאים סוכרתיים שמבצעים פעילות גופנית על בסיס יומי יכולים להנות גם הם מהיתרונות שיש בסנסור פריסטייל ליברה 2. פעילות גופנית מתונה או עצימה יכולה להרים או להוריד את רמות הסוכר בצורה דרסטית. ההתראות של הסנסור המדובר יכולות לסייע להם לטפל בשינויים אלו בזמן אמת, ולאפשר פעילות גופנית טובה ואיכותית יותר.

 

סוכרתיים רבים מוצאים את עצמם עם רמות סוכר נמוכות במהלך הלילה. כאשר שנת הלילה טובה ועמוקה יתכן מאוד שלא תהיה תשומת לב מספקת של הגוף לרמות סוכר נמוכות. מצבים של היפוגליקמיה יכולים להביא לאובדן הכרה, מה שיכול להוות סכנת חיים של ממש. פריסטייל ליברה 2 מאפשר לא רק ניטור טוב יותר של רמות הסוכר, אלא גם התראות במצבים כאלו.

 

לסיכום, התפתחות הטכנולוגיה הביאה איתה בשנים האחרונות בשורות טובות מאוד לחולי הסוכרת. על מנת לאזן את המחלה בצורה מוצלחת ומבלי הצורך לדקור לטובת בדיקה של רמות הסוכר בדם, סוכרתיים רבים בוחרים לעשות שימוש בסנסור פריסטייל ליברה 2 החדיש, על מנת להנות גם מניהול טוב ובטוח של המחלה, וגם מהתראות במקרי קיצון.

Back to top button