מבזקים

צה"ל החליט סגר את מרחב הדיג בעזה עקב הירי הרקטי ובלוני התבערה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, הודיע הערב (ראשון) כי בתום שורת הערכות מצב ביטחוניות, הוחלט על סגירת מרחב הדיג ברצועת עזה. ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי ותימשך עד להודעה חדשה. זאת בעקבות הירי הרקטי והמשך הפרחת בלוני התבערה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, המהווים הפרה של הריבונות הישראלית.

כמו כן, ציין אלוף עליאן כי ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי מדינת ישראל, והוא יישא בהשלכות לאלימות המופעלת כנגד אזרחי המדינה.

תגובה אחת

  1. במקום לבוא חשבון עם ראשי הטרור מנהיגי החמאס, בוחרים להתעלל בהמונים ולקצץ בפרנסתם העלובה בלאו הכי. אין שום התחדשות, אין יצירתיות, אין רצון לפתור בעיה. נראה כאלו משחקים במשחק שבו שני הצדדים יודעים מראש מה ההתחלה ומה הסוף. ובשני הצדדים יודעים אלה שעומדים בראש סולם מקבלי ההחלטות שלהם אישית לא יאונה כל רע. נמאס מהמשחקים הסטריליים האלה. נמאס לראות את ההתרפסות וחוסר התגובה ההולמת. נמאס לראות שרואים הכל דרך כוונת הרובה והכסף הזורם לכיסי מחוללי המהומות מתוך ידיעה ברורה שהם אישית חסינים. פוגעים בחפים מפשע שכלואים בידי מנהיגים חסרי אחריות וחוטפים מהלומות מכל עבר. מדיניות חדשה מחויבת מציאות. החמאס לא ממספק את הסחורה מלבד העובדה שמחליש את הרשות הפלשתינאית ומעצים את כוחו על חשבונה. אוי לרגע שבו החמאס ישתלט על הגדה המערבית הזה מה שהולך לקרות עכב מדיניות שגויה ארוכת טווח. דרושה חשיבה חדשה ותפישת בטחון עדכנית בנקום סיסמאות ריקות מתוכן. נדרשת ראיה מדינית אסטרטגית ולא גישה של בריטן שכונתי נ

Back to top button