חדשות הארץ

הנשיא ריבלין: עלינו לוודא שירושלים תמשיך לשאת את דגל המגוון, זה הייחוד שלנו

לכבוד יום ירושלים, סייר נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין היום (ראשון) במתחם התרבות של "רוח חדשה". במבנה העתיק של בית החולים "שערי צדק", הוקמה עמותת "רוח חדשה" על ידי סטודנטים ואנשי עסקים ירושלמים כדי לחזק את העיר ולהעשיר אותה תרבותית, כלכלית וחברתית, ולקדם צעירים בעיר בתחומים השונים.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

הנשיא פגש במקום את מנכ"ל העמותה יוסי קלאר וארבעה צעירים העובדים במתחם: שי שלום חדד, סמנכ"ל תפעול מאסצ'אלנג' ישראל, נעמה להב, מאיירת וכותבת, אלה העצני, חברת צוות הריכוז והניהול של קהילת "נשארים בירושלים" וליאור לינר, יוצר קולנוע וטלוויזיה, ושמע על הפעילות האישית של כל אחד ואחת מהם ועל החיבור לעמותה.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

"בחרתי לעבוד בבית רוח חדשה בגלל המגוון הנפלא של יוצרים המשלימים זה את זה ביצירה," סיפר לנשיא ליאור, נשוי ואב לשישה, שחזר בתשובה. "את ירושלים הכרתי כבר כאדם דתי אך בעקבות החיבור לבית רוח חדשה אני מגלה עומקים נפלאים של מגזרים נוספים בחברה הישראלית המשמשים אבן שואבת ליצירה והשלמה," הוסיף ליאור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא שמע על פעילות העמותה ועל היצירה האישית של כל אחת ואחד מהנוכחים וסייר במבנה העתיק. לאחר מכן אמר הנשיא לצעירים: "כירושלמי ותיק, מרגש לראות צעירים ירושלמים בני כל השבטים, לוקחים את ירושלים קדימה – דרך יוזמות חדשניות, דרך אמנות שמחוברת לרחוב הירושלמי. המגוון יוצא הדופן הזה הוא מה שהופך את ירושלים לבירת ישראל, ללב של ישראל, למיקרו-קוסמוס של ישראל. עלינו לוודא שירושלים תמשיך לשאת את דגל המגוון, זה הייחוד שלנו. אנחנו סומכים עליכם שתעשו כך. תודה לכם, על הנפשות שאתם עושים למען העיר הזאת, שהיא יקרה לי כל כך, יקרה לכולנו."

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

מנכ"ל עמותת "רוח חדשה" יוסי קלאר אמר לנשיא: "אין עיר מגוונת כמו ירושלים, עיר שהאהבה אליה כל כך עזה. "רוח חדשה" גאה להיות פלטפורמה עבור מפגשים ייחודיים ופעילות ייחודית המשלבת יצירה, תרבות וקהילה עבור צעירים מכלל המגזרים בירושלים. מרגש לארח את נשיא המדינה, שחרט על דגלו את המגוון כערך עליון, במרכז הדגל של רוח חדשה שאותו פתחנו ממש לפני כמה חודשים, בשיאה של מגיפת הקורונה, ולשוחח איתו על האהבה המשותפת לכולנו, העיר ירושלים."

Back to top button