צרכנות

מנעולן פיקס על היתרונות בהתקנת סגר ביטחון לדלת

כל אחד מאיתנו רוצה להרגיש כמה שיותר בטוח בביתו ולחיות תמיד בידיעה ששום אדם זר לא יוכל להיכנס ללא אישור. מנעולי הבית הם אלו אשר אמורים להקנות לנו את תחושת הביטחון הזאת, אך יחד עם זאת,  אנשים רבים מעדיפים לקחת מקדם ביטחון נוסף ולהתקין בדלת גם סגר ביטחון מיוחד.

מהו סגר ביטחון לדלת ומהם יתרונותיו, איך מתקינים סגר ביטחון בדלת פלדלת או רב בריח או כל מותג דלתות אחר ומהם טווחי המחירים שייקח מכם מנעולן מקצועי עבור ההתקנה? להלן כל התשובות, כפי שמציגה בפניכם חברת מנעולן פיקס.

סגר ביטחון לדלת – למה הכוונה?

בשנים האחרונות החלו כל יצרניות הדלתות הגדולות להציע גם סוגרי ביטחון אשר ניתנים להתקנה בדלתות שלהן. אותו סגר ביטחון מותקן בחלק העליון של הדלת, חלקו האחד על הדלת עצמה והחלק השני על המשקוף. כאשר הדלת נמצאת במצב סגור, משתלב החלק שעל הדלת בתוך זה שעל המשקוף והיא למעשה ננעלת ומספקת רמת ביטחון נוספת מלבד המנעול. ניתן למצוא סוגרי ביטחון שפועלים במספר אופנים, כאלה שבהם החלק שעל הדלת זז בצורה אופקית לתוך החלק שבמשקוף וכאלה שננעלים עליו בצורה סיבובית (קרויים גם "סוגרי פרפר").

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היתרונות והחשיבות של התקנת סגר ביטחון לדלת

החשיבות בהימצאות סגר ביטחון בדלת כניסה לבית או דירה מתבטאת במספר יתרונות בטיחותיים שאלמנט זה מעניק לדיירים:

  • סגר הביטחון מהווה למעשה אמצעי נעילה נוסף שמקשה על פורצים לבצע את מזימתם. במרבית המקרים הם פשוט יוותרו ויעברו לבית הבא.
  • באמצעות סגר ביטחון ניתן לבצע פתיחה חלקית של הדלת, כך שניתן לתקשר עם אדם שנמצא בצד השני, מבלי שהוא יהיה מסוגל להיכנס דרך הפתח הצר או לפתוח את הסגר בעצמו.
  • ילדים בגיל קטן, שאינם אמורים לצאת מהבית ללא אישור, אינם יכולים להגיע אל מנגנון הסגירה בקלות והוא נחשב למסובך מדי לתפעול עבורם. באופן זה הם לא יכולים לפתוח את הדלת והדבר מספק לכם כהורים שקט נפשי רב.

עוד יתרונות של סגר ביטחון לדלת הם שמדובר באמצעי נעילה שאינו קשור ישירות למנעול, כך שניתן להשתמש בו על מנת לנעול את הדלת מבפנים, גם במקרים בהם המנעול מתקלקל ומחכים להגעתו של מנעולן. בנוסף, מדובר באלמנט שניתן להתקין בקלות על כל דלת, בין אם מדובר במותג פלדלת, רב בריח או כל מותג דלתות אחר.

כיצד מתקינים סגר ביטחון לדלת?

ההתקנה של סגר ביטחון זהה בכל סוגי הדלתות וכוללת את סדר הפעולות הבא:

  • מדידות – החלק שמותקן על הדלת חייב להיות באותו הגובה בדיוק של החלק שמעוגן למשקוף.
  • יצירת פתחי התקנה – ישנן דלתות שמגיעות עם הכנה מראש לסוגרי ביטחון. אם הדלת שלכם אינה כזאת, יש ליצור את הפתחים באמצעות מספר קידוחים.
  • לאחר מכן יש לעגן את החלקים בחוזקה אל הדלת והמשקוף.

את כל הפעולות הללו חשוב שלא לנסות לבצע באופן עצמאי, שכן התקנה שאינה מקצועית או מדויקת תגרום לתקלות בשימוש והתפתחות בלאי מואץ, מה גם שלא תקבלו את רמת הביטחון הרצויה.

כמה עולה סגר ביטחון לדלת?

טווח מחירים של סגרי ביטחון לדלתות בישראל הינו החל מ- 250 שקלים עבור דלת עץ או פנים ועד ל-850 שקלים עבור דלת כניסה מפלדלת, רב בריח או מותג דלתות אחר.

Back to top button