צבא וביטחון

שתי נשים נהרגו מפגיעת רקטה בבית באשקלון

שתי נשים נהרגו לפני זמן קצר (שלישי) מפגיעת רקטה בבניין מגורים באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בהן פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותן. גבר נוסף נפצע קשה, וחמישה נוספים במצב קל.

פרמדיק איחוד הצלה, אלעד בכר, מסר: "מדובר בזירה מורכבת והענקנו סיוע לפצועה קשה שחולצה מתוך ההריסות כשהיא סובלת קשות מפציעות בגפיים התחתונות. כמו כן נפגעת באורח אנוש עדיין לכודה בתוך ההרס הרב שנגרם כתוצאה מהפגיעה הישירה".

דוד קריספל, חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "הענקנו אף סיוע למספר נפגעים מדירות סמוכות שנפצעו מרסיסים ומצבם בשלב זה מוגדר קל. כמו כן: צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוטי פריד מתנדב זק״א, אמר: ״מדובר בבית פרטי שספג פגיעה ישירה, כשהגעתי למקום ראיתי את כל הבית מבפנים הרוס לגמרי, בתוך הבית מצאנו אישה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, יחד עם פיקוד העורף חילצנו את האישה מחוץ לבית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום.״

מאיר בוסקילה שטיפל בזירה השניה באשקלון: ״מדובר בבנין רב קומות שספר פגיעה ישירה, הנזק עצום, בתוך הבית מצאנו אישה מבוגרת עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום, צוותי מד״א פינו מספר נפגעים נוספים לבית החולים בעיר.״

צילום: דוברות זק״א

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לכל אירגוני ההצלה שעושים ימים כלילות תוך סיכון אישי רב בכדי לסייע לזקוקים לכך. מגיע לאנשים יקרים אלה ציון לשבח על מסירותם היומיומית בשדה הקרב ובשדה הקטל בדרכים. יעלה נציגם וישיא משואה ביום העצמאות ויהיה זה לכבוד גדול לאזרחי ישראל.

Back to top button