פוליטי / מדיני

ח"כ איתמר בן גביר: "מגנה את אלימות המשטרה שגיבורה רק על יהודים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לפני שעה קלה (שלישי) להפגנת תושבי רמלה ולוד הערב במחאה על אוזלת היד המשטרתית ועל מעצר האזרחים שנאלצו להגן על עצמם. במהלך ההפגנה ירו שוטרים עשרות רימוני הלם.

בן גביר אמר בהפגנה כי: "באתי להגיד לתושבים שאנחנו איתם. הגענו למצב מטורף שבלוד וברמלה אנחנו מפחדים, והגענו לדרוש מהמשטרה שתתחיל לעבוד ולעצור את ההתפרעויות".

בן גביר הוסיף כי הוא: "מגנה את התנהלות השוטרים שירו עשרות רימוני הלם ללא אבחנה על תושבים שבאו להפגין. המשטרה חזקה על יהודים, ומוטב שהשוטרים יתחילו לטפל בפורעים הערבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות עוצמה יהודית

תגובה אחת

  1. איתמר בן גביר מחרחר מלחמה. מה שסירבו בתוקף ראשי הממשלות ״הימניים״ שמיר ושרון באורח פלא הפך למקובל וחוקי, מחרחר מלחמה הפך לחבר כנסת וחבר בועדת החוץ והבטחון. עד לאן המערכת הפוליטית שאיבדה כל כיוון תדרדר את המדינה לפני שהמפולת תיעצר. חרדים קיצוניים שאינם מכירים במדינת ישראל וימין קיצוני , גזעני שחולם על חזרה לשלטון הסנהדרין וחזרה לחוקים מלפני 3000 שנה הם אלה שמנהלים את חיינו. הגיע זמן, שהרוב הדומם בישראל, הרוב שמשרת בצבא ומשלם מיסים ונושא על גבו ומממן מכיסו קבוצות שוליים קיצוניות של חרדים וגזענים, ירים את ראשו , יתעלה מעל חילוקי דעות מלאכותיים שמפרידים בין שמאל לימין, חילוקי דעות שמייצרים פוליטיקאים בכדי לשמר את כסאם ויגיד בקול גדול: עד כאן!!! הגיע הזמן והזמן אוזל. יצר ההישרדות מחייב איחוד כוחות של אותם אלה שתורמים לביסוסה ופיתוחה של המדינה ויקחו את הגה השלטון ויעיפו לכל הרוחות את הפרזיטים שהתיישבו על כתפיהם, משתינים על ראשיהם ומשכנעים את כולם שאלה בעזרת השם גשמי ברכה

Back to top button