חדשות הארץ

הפגנה למען כוחות הביטחון באוניברסיטה העברית: "יד ברזל נגד מחבלים"

עשרות סטודנטים חברי תא "אם תרצו" ותאים לאומיים נוספים קיימו היום (רביעי) הפגנת תמיכה בחיילי צה"ל וכוחות הביטחון הפועלים בימים האחרונים מסביב לשעון כדי להבטיח את שלומם של אזרחי ישראל. מפגן החיזוק התקיים בשעה שקומץ סטודנטים ערבים וחבריהם מהשמאל הקיצוני הפגינו נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

הסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הניפו דגלי ישראל, לבשו מדי צה"ל וקראו לצה"ל וכוחות הביטחון להמשיך ולפעול כדי לנצח את הטרור המשתולל ברחבי הארץ ומונע על ידי חמאס בעזה.

צילום: אם תרצו

דוד קוזלבוסקי סטודנט למשפטים וראש תא "אם תרצו" באונבריסטה העברית מסר כי "עשרות סטודנטים הגיעו לפה היום כדי לתמוך בפה מלא בכוחות הביטחון אשר עושים עבודת קודש מול טרוריסטים רצחניים שמנסים לפגוע ביהודים. אסור לתת לטרור לנצח, המחבלים צריכים לדעת שהטרור לא ישיג את יעדיו אלא להיפך, ככל שינהגו באלימות כך יפסידו וכך ידוכאו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אם תרצו

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שהשתתף בהפגנה מסר: "מי שהפך את סוגיית שייח' ג'ראח וסוגיית צעדת הדגלים למשבר בינלאומי נגד ישראל הם ארגוני הדה לגיטימציה הפועלים במימון ממשלות זרות. הם מנעו כל סיכוי לאיחוי היחסים בין השכנים ובמידה רבה קלעו את התושבים הערביים בתוך מילכוד לאומני. כעת גם ארגוני טרור קוצרים את אותם פירות. אוי לבושה ודי לצביעות. אנו קוראים לצה"ל וכוחות הבטחון לא לפחד מאף אחד. לא מהמחבלים ולא מהתועמלנים".

אברהם חסון יו"ר תא לביא מסר: "אנחנו מקיימים את מפגן התמיכה הזה כדי להגיד שאין מקום למכתב הביזיוני של המרצים מבצלאל, הקהל הסטודניאלי הציוני מתעורר וצועק, אנחנו לא מוכנים לסבול תגובות ואמירות שכאלה מצד המרצים שלנו".

צילום: אם תרצו

Back to top button