חדשות הארץ

אור יהודה קיבלה חיזוק חם ומפתיע מעיר תאומה מגרמניה

דגלי ישראל הונפו הבוקר (רביעי) מול בניין עיריית שרלוטנבורג-וילמרסדורף שבברלין בגרמניה, העיר התאומה של אור יהודה, לאות תמיכה במדינת ישראל ואזרחיה שמתמודדים בימים האחרונים עם מתקפת טילים. שרלוטנבורג-וילמרסדורף הוא רובע במערב ברלין, אחד מ-12 הרובעים של הבירה הגרמנית ולו ברית עיר תאומות עם אור יהודה.

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

בהודעה ששלח ראש עיריית שרלוטנבורג-וילמרסדורף, רינהארד נאומן וסגנו ארנה הרץ, לליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, כתבו השניים: "לגרמניה קשרים דיפלומטים עם ישראל כבר 56 שנים. מאז, הקשר ההדוק בין ישראל לגרמניה משגשג, למרות ובשל ההיסטוריה המשותפת שלנו. כל מי שביקר פעם בישראל והרגיש את אלפי שנות ההיסטוריה של העולם ושל הדתות בו, נמשך לשם שוב ושוב. בימים קשים ומסוכנים אלה אנו עומדים לצידכם, מחשבותינו ותפילותינו עמכם".

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט אמרה: "הקשר שלנו עם עיריית שרלוטנבורג-וילמרסדורף שהחל לפני 4 שנים הינו קשר ידידותי המבוסס על שיתופי פעולה, חברות וקידמה למען התושבים שלנו. בימים לא פשוטים אלה שמלווים לצערי בפייק ניוז ובמתקפות על ישראל ברחבי העולם, מרגש לקבל מחווה זו שמחזקת את ידינו ומביעה תמיכה במדינת ובזכותה להגן על עצמה ועל ביטחון אזרחיה מול הטרור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

Back to top button