חדשות הארץ

חיפה: 59 נפגעים במצב קל משריפה שהוצתה סמוך לבנייני מגורים

59 בני אדם נפגעו הלילה (חמישי) לאחר שמספר כלי רכב הוצתו על ידי פורעים בחנייה מתחת ובסמוך לשני בנייני מגורים בני תשע קומות בהם מתגוררות משפחות ברוכות ילדים, ברחוב אהבת ישראל בחיפה. לוחמי האש פעלו לכיבוי הרכבים תחת מעטה חום ועשן ולשחרור העשן שהצטבר בחדר המדרגות. חובשים ופראמדיקים של מד"א, מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים, בני ציון, כרמל ורמב"ם 59 נפגעים במצב קל משאיפת עשן, מתוכם 13 ילדים.

חובש בכיר במד"א עידו סורוקה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בחניית הבניין אש ועשן סמיך ומספר מכוניות שנשרפים, הייתה המולה עשן רב, רוב הדיירים בהם ילדים רבים ירדו עצמאית ועל ידי הוריהם מהדירות כשעל פניהם פייח ולאחר ששאפו עשן וחלק מהדיירים נזקקו לחילוץ, עשינו מיון בשטח וצוותים גדולים של מד"א שהגיעו החלו לטפל בנפגעים ששאפו עשן במתן חמצן, ופינינו אותם לבית כשמצבם קל."

שפירא בן ציון בן 33 ששוחרר לביתו אמר: "אני מתגורר בקומה הראשונה מעל החניון ושמענו לפנות בוקר פיצוצים. יצאנו לחדר המדרגות שהיה מלא עשן. אני מודה מאוד לצוותים הרפואיים בביה"ח בני ציון על הטיפול הרפואי הטוב והמהיר ועל היחס היוצא מן הכלל שניתן לנו, כולל שתייה ואוכל והסעה מאורגנת הביתה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגנית מנהלת חדר המיון במרכז הרפואי בני ציון ד"ר אירנה ציקונוב,אמרה: "החלטנו להשאיר להשגחה צעירה בת 20 וילדה בת 11. מצבן קל. במהלך היום יוחלט אם לשחרר אותן או לאשפז אותן להמשך טיפול".

המשטרה חוקרת את נסיבות השריפה ופועלת לאיתור החשודים במעשה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

  1. צריך לבוא חשבון עם התקשורת הישראלית המדבררת את עמדות הערבים. לא להפר את החוק, חלילה, אבל בהחלט לחשוף אותם בקלונם. מותר ואף רצוי לצעוק את האמת כאשר הכתבים השקרנים שלהם מסלפים מהשטח! חופש הביטוי מגן גם על העם. לא לנהוג באלימות ולא לצעוק גידופים וסיסמאות גזעניות, אלא לצעוק את האמת העובדתית, כאשר הכתב משקר. חובה לתת לאמת להישמע מבעד לתעמולה הערבית שמשדרת התקשורת הבוגדנית שלנו עצמנו.

Back to top button