משפטי/פלילי

מתחילת האירועים ביום שני: 232 חשודים בהתפרעויות נעצרו בצפון הארץ

משטרת ישראל עצרה במהלך הלילה (חמישי) במחוז צפון 82 חשודים בהפרות סדר, ומתחילת האירועים 232 חשודים מרביתם צעירים חלקם אף קטינים בני 13 ו- 14.

צילום: דוברות המשטרה

אתמול משעות הערב ועד לפנות בוקר שוב שוטרי מחוז צפון התמודדו עם עשרות אירועים של הפרות סדר בכל רחבי המחוז. בהפרות שאירעו בעשרות מוקדים, הובערו צמיגים וחפצים אחרים, הושלכו אבנים ונחסמו צירים.

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני פיזרו את המתפרעים והשיבו את הסדר. 82 חשודים נעצרו ומתוכם 76 חשודים יובאו היום לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתחילת האירועים שהחלו ביום שני במחוז צפון נעצרו 232 חשודים בהתפרעויות, הצתות וידוי אבנים ול- 116 חשודים מתוכם בית המשפט האריך את מעצרם במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
  • בעיר טבריה עשרות צעירים יהודים התגודדו במרכז העיר תוך כדי שהם מתפרעים ומנסים לפגוע בעסקים – כוחות משטרה שהיו במקום מנעו אלימות בין הצדדים, פיזרו את המתפרעים והשיבו את הסדר במקום.

  • בכפר כנא עשרות צעירים ידו אבנים לעבר תחנת המשטרה, הבעירו משטחים מעץ, ובשלב מסויים ניסו להיכנס לתוך התחנה השוטרים פיזרו את הפורעים תוך כדי שימוש באמצעים והשיבו את הסדר.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל שבה וקוראת להורים, לאנשי החינוך, לראשי רשויות, למנהיגים, למנהיגי הדת לרסן את הצעירים ולפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה. אירועים אלימים אלו עלולים להביא לפגיעות בנפש ועשויים לפגוע במרקם היחסים הקיים בין האזרחים למשך זמן רב. משטרת ישראל פועלת בנחישות ומשתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם מפרי הסדר."

Back to top button