חדשות הארץ

השר הרב פרץ: "קורא לציבור להגיע לירושלים ביתר שאת לחג השבועות"

השר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, נפגש היום (שישי) עם אריאל כהן מבעלי חברת "אריאל תיירות" המתמחת בתיירות פנים, על מנת לשמוע על מצב התיירות בעיר לאחר ימי המתח שעברו עליה לאחר יום ירושלים. בפגישה, השר וצוותו ראו כיצד הנהלת החברת מתכננת להביא אורחים נוספים לעיר הבירה, במיוחד לאחר הימים המתוחים שעברו בעיר וכל זאת עם שימת דגש מיוחדת למקומות ההיסטוריים המיוחדים אשר יש בה. השר שמע על הקשיים בעסקי התיירות בעת הזו והדגיש את חשיבות הנושא של פיתוח וקידום תיירות הפנים בארץ, בין היתר על ידי הגדלת כמות התיירים והאורחים מהארץ ומהעולם אשר יפקדו את אתרי המורשת הלאומיים בירושלים בפרט ובכל הארץ בכלל, כל זאת לאור החזרה לשגרת התיירות לאחר נגיף הקורונה.

חברת "אריאל תיירות" אשר נמצאת בבעלות אריאל כהן הוקמה בשנת 2009 מתוך מטרה להנגיש לציבור בארץ ובעולם נופש איכותי ביותר ללא כל פשרות. בשנים האחרונות התמקדה "אריאל תיירות" בפיתוח התיירות הירושלמית ואירחה באמצעות שירותיה עשרות אלפי אורחים מהארץ ומהעולם אשר תרמו תרומה משמעותית לירושלים ולכלכלתה.

השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ אמר בפגישה כי: "עסקי התיירות הם מהנפגעים הגדולים ביותר מהקורונה. כמה טוב לראות כיצד התיירות חוזרת ותופסת תאוצה. אמשיך להיפגש עם בעלי העסקים, על מנת לבחון דרכים שונות לפיתוח וחיזוק התיירות בירושלים. אני קורא לציבור להגיע לירושלים בחג השבועות הקרוב, ולהנות משלל הפעילויות והאטרקציות בירושלים היקרה שלנו. מחכים לכם!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אריאל כהן, בעל חברת "אריאל תיירות" מסר כי: "חברת אריאל תיירות חרטה על דגלה להוביל את תיירות הפנים בישראל ומשכך היא פועלת ביתר שאת בבירתנו הנצחית ירושלים. כעת לקראת חג השבועות ולאחר ימי המתח שעברו על העיר, אנו פועלים לחזק את ירושלים ע"י עידוד התיירות וחיזוק העסקים המקומיים בעיר. לאחר הפגישה המוצלחת עם השר לענייני ירושלים הרב רפי פרץ, אין לנו ספק, כי ניתן בהחלט לקדם ביתר שאת את התיירות בעיר תוך שמירה וקידום של כל אתרי המורשת שבה. אנו מודים לרב פרץ על פועלו הרב למען העיר ירושלים , שגשוגה ואיחודה ואין לנו ספק כי הוא ימשיך ביתר עוז לפעול כך בכל תפקיד בו יהיה. חברת "אריאל תיירות" תמשיך לפעול כדי להעניק לעשרות אלפי האנשים אשר באים להתארח בירושלים חוויה בלתי נשכחת".

צילום: גיל דוד

Back to top button