חדשות הארץ

גנץ לבכירי פייסבוק וטיק-טוק בארה"ב: "גורמים קיצוניים מפיצים מידע שקרי"

שר המשפטים בני גנץ, קיים אמש (חמישי), פגישת זום עם בכירי פייסבוק – ניק קלג, סגן נשיא תקשורת ומדיניות, ג׳ואל קפלן, סגן נשיא למדיניות גלובאלית, וג׳ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות פייסבוק בישראל, ופגישת זום עם בכירי טיק-טוק, קורמאק קינאן, ראש תחום בטיחות השימוש בטיקטוק, תיאו ברטראם, ראש תחום קשרי ממשל אירופה, וליז קאנטר, מנהלת קשרי ממשל האחראית על ישראל. גנץ קרא לראשי החברות להירתם למאמץ להסרת תכנים המסיתים לאלימות ולטרור ותכנים ושקריים, תוך מתן מענה מהיר במיוחד בעת הזו לפניות המגיעות ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה (המחלקה מרכזת את הטיפול בנושא זה בשיתוף עם גורמי הביטחון). גנץ אף ביקש מהחברות לפעול באופן יזום להסרת תכנים שמעודדים הסתה לאלימות ולטרור.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ הדגיש בפני בכירי החברות: "מדובר בצעדים שימנעו אלימות ופגיעה בחיי אדם, על רקע פרסומים שמניעים גורמים קיצוניים שמעוניינים לפגוע בחוסנה של מדינת ישראל. אנו נמצאים במצב חירום חברתי – אנו מצפים לסיוע שלכם".

בכירי החברות, מסרו כולם את השתתפותם בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן בישראל והביעו מחויבות לפעול במהירות וביעילות בנושא בכדי למנוע מעשי אלימות והסתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

Back to top button