מבזקיםצבא וביטחון

גנץ סמוך לגבול עזה: "אנחנו תוקפים ומפתיעים את חמאס כל הזמן"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שישי) בצק"ח (צוות קרב חטיבתי) 7 של אוגדה 162, שיושבת בשטחי הכינוס סמוך לרצועת עזה ושחייליה לקחו חלק פעיל במבצע שהתקיים אמש. לגנץ התלוו סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר ומפקד עוצבת הפלדה תא"ל סער צור.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיום הסיור אמר גנץ: "אני נמצא במרחב רצועת עזה, יחד עם הלוחמות והלוחמים של צה"ל שפועלים בימים האחרונים בלילה וביום בכדי לפגוע קשות בחמאס ולהשיב את השקט למדינת ישראל. אנחנו תוקפים ומפתיעים את חמאס כל הזמן, אתמול ביצענו תקיפה משולבת שהפתיעה את חמאס ושפגעה בצורה קשה ברשת המנהרות ובמערך התת קרקעי שלהם. במקביל אנחנו מסכלים כל יום בכירים בארגוני הטרור, משמידים מחסנים ומפעלי אמל"ח ומנטרלים את מוסדות השלטון שלהם ונמשיך לגבות מהם מחיר כבד."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

עוד הוסיף השר גנץ, "לוחמי צה"ל ימשיכו להילחם: נשלול עוד יכולות, נפגע בעוד ועוד יעדים עד שנביא שקט ארוך טווח וביטחון. מכאן אני מבקש למסור לחיילי צה"ל האמיצים שיש להם רוח גבית חזקה מאוד מאיתנו בהנהגה ומהציבור הישראלי כולו. אתם, אזרחי ישראל מקפידים גם על ההנחיות ובכך נותנים עורף חזק ללוחמים – המשיכו כך ותתנו לנו לאפשר ותאפשרו לנו לסיים את המשימה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר: "אלו ימים מורכבים לכולנו, לצערי בעיקר בבית. אנו פוגעים קשות באויבנו, אך קומץ קיצוני פוגע בישראליות ובחברות שיצרנו במשך שנים. אני קורא לכולם ערב השבת- לשמור על החברה הישראלית. לשמור על אחדותנו. על כל היתר נתגבר."

צילום: טל עוז / משרד הביטחון

Back to top button