חדשות הארץמבזקים

צוותי חירום מסייעים לדיירים בזירת פגיעת הרקטה בבניין בבאר שבע

הבוקר (שבת) סמוך לשעה 06:15 נורה מטח כבד של רקטות מרצועת עזה לעבר העיר באר שבע. אחת הרקטות פגעה בבניין וגרמה לנזק במקום. לא היו נפגעים בגוף באירוע אולם טופלו על ידי גורמי הרפואה מספר נפגעי חרדה. כוחות משטרה, ביטחון ועירייה הגיעו לזירת האירוע והחלו בטיפול.

כאמור, עיריית באר שבע יחד עם פיקוד העורף, מי שבע, חברת חשמל וגורמים נוספים מטפלים בבניין שנפגע הבוקר (שבת) כתוצאה מירי רקטה מרצועת עזה. הצוותים דואגים לחיבור תשתיות שנפגעו וחוברו מחדש החשמל והגז לדיירי הבניין מלבד הקומות האחרונות. כמו כן לניקיון האזור והגשת סיוע על ידי שירותי הרווחה לצרכי הדיירים לרבות פינוים לדירות חלופיות במידת הצורך, ראשית לקשישים ולבעלי צרכים מיוחדים.

הצוותים כאמור מגישים סיוע שוטף לדיירים שדירותיהם נפגעו ואנשי מס רכוש נמצאים במקום יחד עם העובדים הסוציאליים שמבצעים מיפוי. גם יחידת החילוץ העירונית והמתנדבים מסייעים במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעיריית באר שבע מבקשים מציבור שלא להגיע לאזור! "ישנן התרעות להמשך ירי לעבר באר שבע. יש להישאר בסמוך למרחבים המוגנים. אנו שבים ומזכירים: יש להתרחק משברי יירוט ורסיסים, לדווח למוקד 100 של המשטרה ולא לגעת בהם!" נמסר בהודעת העירייה.

הופץ ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
צילום: דוברות עיריית באר שבע
צילום: דוברות עיריית באר שבע

Back to top button