צרכנות

מתי כדאי להזמין ניקוי מושבים לרכב?

הרכב הוא הבית השני שלנו, אנו נמצאים בו בחלקים נרחבים של היום. אנו אוכלים בו, שותים, לפעמים מעשנים, אך לא מנקים אותו בכל יום. אם את הרכב גם פוקדים הילדים שלכם מידי יום, סביר שימצאו בו גם כתמי שמן מהבמבה שהם אכלו בחזרה מהגן או כתמי שוקו מהבקבוק של הבוקר ובדיוק בלחץ של הבוקר, גם נשפך לכם הקפה על המושב והנה לכם חגיגת כתמים על הריפודים. בכתבה הבאה נסביר על ניקוי מושבי הרכב, מתי אפשר לנקות אותו עצמאית או בשטיפה החודשית הרגילה ומתי מומלץ להזמין ניקוי ריפודים לרכב.

מתי ניקוי עצמאי של הרכב מספיק?

ניקוי עצמאי של הרכב או ניקוי חודשי בשטיפת רכבים הם מסוג הניקיון שמתאים לביצוע ניקוי כללי פשוט. לא מדובר בניקוי הסרת כתמים מקצועי, אלא ניקוי שמתרכז באבק שמצטבר על הריפוד, ניקוי חול שנכנס לרצפת הרכב וניקוי חלקי העור שבו. הניקוי העצמאי חשוב לתחזוקה שוטפת של הרכב, אך הוא לא יסיר כתמים קשים. על מנת להסיר כתמים קשים, יש לבצע ניקוי מושבים לרכב באופן מקצועי.

האם ניתן לבצע ניקוי מושהים באופן עצמאי?

כתמים בריפודי הרכב ובמיוחד כתמים ישנים, טבועים עמוק בתוך הבד וקשים מאוד להסרה באופן עצמאי. כתמים כאלו מצריכים עבודה עם חומרים מיוחדים וידע מקצועי בהסרת כתמים. כשאנו מנסים להסיר כתמים באופן עצמאי, אנו עלולים לעשות נזק לריפוד ולגרום לכך שהכתם ייספג עמוק יותר בסיבי הבד. כאשר הכתם עמוק מאוד בסיבי הבד, אנו גורמים לכך שיהיה קשה מאוד להסיר אותו. חברה שעוסקת בעבודת ניקוי ריפודי רכב, מגיעה עם החומרים הנכונים, המכשירים האיכותיים והידע המקצועי שבאמצעותו הסרת הכתמים תתבצע ללא בעיה וריפודי הרכב יחזרו להיות כחדשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתי מומלץ להזמין ניקוי מושבים לרכב?

ניקוי מושבים לרכב מומלץ להזמין בין פעם לפעמיים בשנה. חברות ניקיון אלו מגיעות אליכם הביתה עם כל הציוד הנדרש וחומרי הניקוי והן מבצעות הסרת כתמים באופן מקצועי. ניקיון של ריפודי הרכב יכול להיעשות גם אם אין לכם כתמים ברכב. ניקוי כזה יביא להסרת אבק עיקש שנדבק בריפודים וגם יותיר ריח נעים. ניקוי מקצועי של ריפודי הרכב עשוי לעלות לכם בין 90 שקלים למושב אחד בממוצע. כאשר מדובר בכל ריפודי הרכב, העלות הממוצעת היא 450 שקלים. ניתן כמובן לבקש ניקיון של אזורים נוספים ברכב בתוספת עלות.

לסיכום, כתמים עיקשים שחודרים לריפודי הרכב מצריכים ידע מקצועי ושימוש בחומרים ומכשירים שעוזרים לפרק את הכתם מסיבי הבד וכך לנקות אותו. את ריפודי הרכב ניתן לנקות גם כדי לנטרל ריחות רעים שנדבקו לריפודי הרכב. הניקיון החודשי שאתם מבצעים לרכב באופן עצמאי הוא מצוין, אך שומר על הניקיון הכללי של הרכב ולא מנקה אותו באופן יסודי.

 

 

Back to top button