חדשות הארץ

נשיא המדינה העביר את ברכת העם בישראל לכל חיילי וחיילות צה״ל

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עלה לפני זמן קצר, ערב חג השבועות (ראשון) לשיח ברשת הקשר הצה״לית מול הבור המטכ״לי והעביר את ברכת העם בישראל לכל חיילי וחיילות צה״ל העומדים על משמר ארצנו באוויר, בים וביבשה. ״חיילות וחיילים מופלאים שלנו, כאן קודקוד רובי. אין מילים שיוכלו להביע את שיעור ההערכה והאהבה שיש לנו אליכם. היום אתם לא תשבו סביב שולחן החג עם משפחתכם אבל כל העם בישראל נמצא אתכם בימים האלה. אתם תאפשרו לנו, לכולנו, חג שמח יותר, בטוח יותר. אני רוצה באמצעותכם להודות לכל חיילי צה״ל ואנשי מערכת הביטחון. אתם האור שלנו, אתם הגאווה שלנו, אתם בלב שלנו בכל רגע ורגע. בשם כל העם בישראל אני מבקש לומר לכם – תודה. שמרו על עצמכם יקירי, ושמרו עלינו. אנחנו סומכים עליכם.״

צלם: גרגורי באדו

רמ״ח מבצעים אלוף-משנה מורן עומר ששוהה בבור שבקריה, ממנו יצא המסר של הנשיא אל כל החמ״לים בצה״ל, הודה לנשיא ואמר: "תודה רבה הנשיא על המילים החמות. אנחנו רואים זכות גדולה בשמירה על הארץ וההגנה על ישראל בתקופה המורכבת הזו ובהזדמנות הזאת מאחלים לך ולכל בית ישראל חג שבועות שמח וכמה שאפשר שקט, ושוב תודה על הזמן וההזדמנות שלנו לשמוע אותך."

צלם: גרגורי באדו
צלם: גרגורי באדו

את הדברים אמר הנשיא במהלך ביקור שערך בסוללת כיפת ברזל כשהוא מלווה על ידי מפקד הגנה אווירית תת-אלוף גלעד בירן ומפקד הגדוד 947 סגן-אלוף יהונתן שבתאי שסקרו בפניו על הנעשה בגזרות ובסוללות כיפת ברזל הפרוסות ברחבי הארץ. לאחר מכן הודה הנשיא ללוחמות ולוחמי כיפת ברזל בסוללה בה ביקר, ואמר: "באתי הנה וראיתי שלא ינום ולא ישן שומר ישראל. אתם שומרי החומות שלנו. ראיתי את המקצועיות שבה אתם מנהלים את המערכה הזו בפעולה ואני גאה בכם וכל העם בישראל סומך עליכם." הנשיא הביא עימו לחיילות והחיילים עוגות גבינה, כפי שנהגה נחמה ז"ל לחלק בחגים לכוחות הביטחון ואמר: "באתי אליכם לקראת חג השבועות כי אני יודע שלא תהיו בבית וההורים מתגעגעים, רבים מהם עצמם נמצאים במערכה, היום כשהעורף הפך לחזית. אתם התשובה החד משמעית של העורף שהפך לחזית לחיות בבטחה ולדעת שיש מי שמגן עליהם. חג שמח לכם יקיריי ולמשפחותיכם, ובשם כל האזרחים, תודה רבה! תודה רבה, תודה רבה מכל הלב. נחמה, רעייתי עליה השלום, נהגה לעבור בין כוחות הביטחון שנשארו לשמור עלינו בימות החג, ולתת להם פרוסה מעוגת הגבינה המפורסמת שלה. והנה אני עושה כפי שנהגה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צלם: גרגורי באדו
צלם: גרגורי באדו

Back to top button