מבזקיםצבא וביטחון

גנץ: החמאס פושט רגל מנכסיו הצבאיים, הלחימה צפויה להימשך

שר הביטחון, בני גנץ, סיים לפני כשעה (ראשון) ביקור באוגדת עזה, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו ומפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני. במהלך הסיור קיים שר הביטחון גנץ הערכת מצב וסייר בחמ"ל האש ובחמ"ל המודיעין של האוגדה.

בסיום הביקור אמר גנץ: "אני מסיים הערכת מצב בדרום יחד עם הרמטכ"ל, סגן הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד ומפקד האוגדה, שבה אישרנו תוכניות להמשך הלחימה. אנחנו נמצאים לאחר שבוע שהחמאס לא ראה, לא צפה ולא חווה מעולם – החמאס פושט רגל מנכסיו הצבאיים, ותורת הלחימה שלו במנהרות, קרסה איתן אל בטן האדמה."

עוד הוסיף, "הפעילות הנחושה של הכוחות המבצעיים כאן ובכלל הגזרות, היא זו שמביאה את הפגיעה הקשה בחמאס. הכוחות בשטח הם אלו שיביאו את השקט והם אלו שישמרו עליו. הדגשתי בפני המפקדים את חשיבות ההגנה על יישובי העוטף, והמשך הערנות והדריכות המבצעית משום שהלחימה צפויה להימשך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר הודעה לכלל הכוחות הפועלים: "אני מבקש למסור מכאן לכלל חיילי צה"ל ומפקדיו, שוטרי משטרת ישראל, ארגוני החירום וההצלה, אנשי השב"כ ואנשי הרשויות המקומיות שפועלים 24/7 גם במהלך החג- תודה רבה על ההקרבה והמסירות. לכלל אזרחי ישראל אני חוזר וקורא, שימרו על ההנחיות- הן הצילו והן ימשיכו להציל את חייהם של עשרות אנשים. שיהיה לנו חג שמח."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

צילום: אלעד מלכה

Back to top button