חדשות הארץמבזקים

פגיעה ישירה במבנה באשדוד – 8 פצועים קל במקום

אזעקות נשמעו לפני זמן קצר (שני) באשקלון, אשדוד, באר שבע ויישובי עוטף עזה בעקבות ירי של עשרות רקטות מרצועת עזה. חמאס פרסם הצהרה רשמית כי הוא זה שביצע את הירי וזאת בתגובה להמשך תקיפות צה"ל כנגד העם הפלסטיני ברצועת עזה. כוחות משטרה פועלים כעת בעיר אשדוד בה איתרו זירה ובה פגיעת רקטה במבנה, עפ"י דיווח ראשוני ישנם 8 פצועים קל. מעיריית באר שבע נמסר כי 10 רקטות שנורו לעבר העיר נפלו בשטחים פתוחים.

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת פועלים כעת בפגיעה ישירה בבניין מגורים באשדוד. לוחמי האש מבצעים סריקות לאיתור לכודים וניתוק מקורות אנרגיה. במקביל סורקים לוחמי האש מבנים סמוכים אשר נפגעו מרסיסים ומנתקים גם שם מקורות אנרגיה אשר נפגעו. במקביל לוחמי האש כיבו שריפה שנגרמה כתוצאה מהנפילה.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך לאזעקות בגזרת אשדוד בדקות האחרונות ממגן דוד אדום נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 3 נפגעים במצב קל שנפגעו משברי זכוכיות ו-5 נפגעי חרדה."

פראמדיק מד"א איגור ארטל סיפר: "מדובר בבניין בן ארבע קומות שנפגע מנפילת הרק"ק. כל הדיירים של הבניין שהקשיבו ופעלו על פי הנחיות פיקוד העורף היו במרחב מוגן בחדר המדרגות ובכך שמור על חייהם וניצלו מפציעות קשות. 3 דיירים נפצעו קל בלבד משברי זכוכיות ו-5 לקו בחרדה. הענקנו לכולם טיפול רפואי ופינינו אותם להמשך טיפול."

צילום: דוברות עיריית אשדוד
צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות עיריית אשדוד

כמו כן, במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות פגיעת רקטה בשטח פתוח סמוך לכביש 25 (כביש באר שבע-דימונה). מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי רכב נפגע מרסיסים. אין דיווח על נפגעים בגוף בשלב זה. חבלן משטרה ממרחב הנגב במקום.

צילום: דוברות כבאות והצלה דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה דרום

במטח לעבר העיר אשקלון בדקות האחרונות, ככל הנראה, ללא נפילות בשטח העיר. צוותים מטעם העירייה בודקים דיווח לגבי נפל שאותר באחד המוקדים בעיר. ראש העיר, תומר גלאם, נמצא בשעה זו בחמ״ל עיריית אשקלון ביחד עם נציגי המכלולים בחירום.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

במשטרה קוראים לציבור להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button