צרכנות

מדפסת תלת מימד Polaroid הוא הטרנד הטכנולוגי הלוהט

מדפסות תלת מימדיות נמצאות כיום בהמון בתים, ומשמשות לשימושים שונים. הצטרפו לטרנד ורכשו מדפסת ממנה תוכלו גם ליהנות וגם להרוויח

קרדיט תמונה: Polaroid

אחד הטרנדים המעניינים ביותר בתחום הטכנולוגיה בשנים האחרונות הוא זה של ההדפסה התלת מימדית. מדובר בתחום שונה ויוצא דופן שלקח את כל עולם ההדפסה צעד אחד קדימה. האפשרויות שמעניקה מדפסת תלת מימדית פשוטה הן פשוט בלתי נגמרות, כאשר אפשר גם להתנסות, גם להרוויח זמן איכות, גם ליצור וגם להרוויח מזה כסף. מדפסת תלת מימד טובה היא נכס אמיתי, שיכולה לחבר בין מבוגרים לילדים, ולהביא תוצר גולמי לעבודה משותפת. מדפסות תלת מימדיות הופכות ליותר ויותר פופולאריות בשנים האחרונות בישראל, וזה התחיל בעיקר בתחום התעשייתי.

 

עבודה פשוטה

המדפסות משמשות את התעשייה כבר שנים רבות, לרוב ליצירת אב טיפוסים ולביצוע ניסוים, וגם כדי לפשט את תהליך הייצור ההמוני. המדפסות עובדות בצורה די פשוטה, עם חומרים פשוטים, שמתעצבים באמצעות לייזר מיוחד. המדפסות מגיעות בכמה סוגים, ולצד המדפסות התעשייתיות יש גם מדפסות ביתיות איכותיות במיוחד היום. המדפסת של חברת פולארויד היא מדפסת קטנה וקומפקטית, שמתאימה לשולחן העבודה של כל אחד מאיתנו. המדפסת עובדת עם שטח עבודה קטן יחסית, והיא מהירה, ומתממשקת עם תוכנות ייעודיות ומודלים שאפשר למצוא ברשת בקלות. עולם התלת מימד התפתח מאוד בשנים האחרונות, ויש יותר ויותר אפשרויות איתם אפשר לעבוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמידות ומהירות

מדפסת תלת מימד מסוגלת לעבוד כיום עם יותר חומרים, היא עמידה ומהירה יותר ומעבר לכך, יש הרבה מאוד תוכנות שמסייעות לייצר מוצרים מסוגים שונים. מדפסות תלת מימד יכולות להדפיס בעזרת מודלים מוכנים שאפשר למצוא ברשת, ומעבר לכך, אפשר לעבוד עם תוכנות נוחות וידידותיות, שמשפרות מאוד את החוויה. יש אנשים שאוהבים ליצור מוצרים למען הכיף, ואחרים שמוכרים את המוצרים שהם מכינים בחנויות מוסדרות. יש משהו מאוד מהנה ביצירה של צעצועי תלת מימד עם הילדים, ואפשר גם להכין דגמים מתקדמים של אלמנטים שונים, וליהנות מהם ככלי בית, כלי עבודה, תכשיטים ועוד, כך שההדפסה התלת מימדית מתאימה הן למבוגרים, הן לילדים והן למקצוענים.

תהליך מזורז

מדפסת תלת מימדית מאפשרת לבצע תהליך מזורז של יצירת מוצר גולמי מקונספט ממוחשב. זהו תהליך חדשני שרק בשנים האחרונות הפך לנפוץ בבתים, ועד אז היה נחלתם הבלעדית של מפעלים ומשרדי הייטק. הסוד הגדול של מדפסות תלת מימד איכותיות הוא שהן קלות במיוחד לתפעול, ולא דורשות ידע טכנולוגי יוצא דופן. לאחר שקונים מדפסת תלת מימד מחברים אותה, את משטח העבודה שלה, מורידים תוכנה ייעודית ו/או מודלים מוכנים מהרשת, ומתחילים להדפיס. ההדפסות הפשוטות יכולות לקחת דקות בודדות בלבד, בעוד הדפסות מורכבות יותר, עם המדפסות החדשות, יכולות להגיע לכמה עשרות דקות. אנשים מייצרים כיום הכל באמצעות המדפסות הללו, והשימושים הם מגוונים מאוד, ויש רק לשים לב שקונים את המדפסות במקומות הנכונים.

אתר הבית של המדפסות

אתר דיו אקספרס הוא אתר הבית של עולם המדפסות בישראל. האתר מוכר כמות עצומה של מוצרים מכל הסוגים, ובעיקר דיו וטונרים למדפסות. עם זאת, באתר תמצאו גם מדפסת תלת מימדית איכותית וקומפקטית של חברת פולארויד Polaroid  העולמית, וכן מוצרים משלימים כגון עט תלת מימד וחומר גלם למדפסת תלת מימד ולעט מסוגים שונים – PLA , PETG , דמוי עץ ועוד. בעולם התלת מימד יש הרבה מאוד אפשרויות כיום, ויש שיטות שונות להדפסה. כל שיטה מתאימה למדפסת מסוימת ולצרכים של המדפיס. המדפסות יכולות לשמש לשימוש פרטי ולשעות הפנאי, ויכולות להיות המרכז של קונספט עסקי של מכירת מוצרים ברשת. לכן, צריך למצוא את דרך המלך ולהזמין את המדפסת הטובה ביותר לשימוש שלכם, שתוכלו ליהנות ממנה כיצד שתבחרו.

להזמנת מדפסת תלת מימד ומוצרי תלת מימד Polaroid נוספים כנסו לאתר דיו אקספרס https://www.dioexpress.co.il/ או חייגו 1-700-50-70-80 .

Back to top button