חדשות הארץ

ראש המועצה האזורית גוש עציון: "סלאמת סלקום – תשבתו בלעדינו!"

המועצה האזורית גוש עציון הודיעה היום (שלישי) כי תצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום עימה עובדת המועצה כיום. הדברים באים על רקע החלטת הנהלת ועד עובדי סלקום להשבית את החברה למשך שעה וחצי, ביום בו מציינים הערבים את "יום הזעם" כלפי מדינת ישראל כשברקע טילים נופלים על אחינו בכל רחבי הארץ.

גורמים במועצה אומרים כי חברת סלקום חצתה כל גבול: "נדהמנו לשמוע על שביתת חברת סלקום היום, כביכול לתמיכה בדו-קיום יהודי ערבי. כנראה שבסלקום חיים במציאות מדומה משלה. דו-קיום משמעותו עבודה משותפת לטובת שגשוגה וביטחונה של המדינה שלנו. שביתה ביום בו אויביי ישראל מתגייסים לסייע לחמאס בשעת מלחמה על ידי חבלה במשק מבפנים, היא לא רק חוסר רגישות כלפי הנפגעים שלנו, היא גם אמירה חמורה כלפי המפעל הציוני כולו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי מדובר בהתדרדרות מוסרית מהמעלה הראשונה: "שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? רוצים לייצר סימטריה כשאין ולא הייתה סימטריה? אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו. אנחנו במועצת גוש עציון נעשה את ההפך – נתמוך בכל עובד ערבי שמחרים את השביתה המקוממת ונצא מידית למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום, עימה אנחנו עובדים היום. סלאמת סלקום – תשבתו בלעדינו!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button