מבזקים

הרשימה המשותפת: התנגדות לשלטון או לעומד בראשו איננה נחשבת לבגידה

בסיעת הרשימה המשותפת תקפו הלילה (רביעי) את נתניהו ואמרו כי "נתניהו הוא האחראי לתבערה האיומה ומעשיו נובעים מאינטרסים אישיים. זוהי עמדת סיעת הרשימה המשותפת ובכללה של ח"כ עופר כסיף."

הם ציינו כי "דברי מיקי זוהר ואחרים שכתבו כי ח"כ כסיף בוגד או מסוכן לבטחון המדינה הם בגדר הסתה והתרת דם של נבחר ציבור אשר עושה את תפקידו – ביקורת על ראש הממשלה ושלטונו. במדינות המתיימרות להיות דמוקרטיות, התנגדות לשלטון או לעומד בראשו איננה נחשבת התנגדות למדינה עצמה ודאי שלא לבגידה. הגדרת מתנגדי השלטון כבוגדים היא סממן פשיסטי המתאים ביותר לשלטון האימים של הליכוד. הרשימה המשותפת מזהירה כי דברי ההסתה של הליכוד כבר הובילו שוב ושוב לאלימות וקוראת לליכוד להוציא את ההסתה מהלקסיקון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אסף כסיף יכול להשמיע דעותיו כמו מיקי זוהר. שניהם משתמשים במילים ומושגים ששאולים מלקסיקון שאינו שייך לנושא בו הם עוסקים. בוגד, פסיכופת ועוד דוגמאות מערערות את ההבנה ואת הטיעונים ומטפלים בצד האמוציונאלי של השומע ולא בצד הלוגי. זה חלק מתרבות דיבור וחלק מתורה שלמה שמטפלת בדרכים והשיטות להשפעה ועיצוב דעת הקהל. כלל ראשון, העובדות לא חשובות! דבר אל הרגש, מצא אויב, מי של מסכים עם דעתך הוא בוגד ואויב המדינה. ככה גם מימין וגם משמאל מבלבלים את דעתנו. צריך כנראה להחליף את כולם

Back to top button