פוליטי / מדיני

ליברמן: בלי להשתלט על החמאס – חמאס ישתלט על הרחוב הפלסטיני

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן ערך היום (רביעי) סיור בעוטף עזה ובעיר אשקלון, נפגש עם תושבים, עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ועם ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין.

ח"כ ליברמן מבקר בבניין בו הייתה פגיעה ישירה של רקטה. צילום: ללא קרדיט

ח"כ ליברמן אמר: "בימים האחרונים אני שומע הרבה גמגומים לגבי מטרות המבצע כשהבעיה היא שאנחנו נגררנו ולא יזמנו. בלי להגדיר פה מטרות ברורות ולא אמורפיות, לא נתקדם לשום מקום. כפי שזה נראה היום, ברור שבעוד 3-4 שנים, במקרה האופטימי, אנחנו נמצא את עצמנו במבצע הבא. אי אפשר לסיים את הסבב הזה בלי הסכם ברור שמתנה כל סיוע כלכלי בפירוז חמאס וג'יהאד האסלאמי מנשקם, וכמובן שחרור והחזרת בנינו למדינת ישראל – "ושבו בנים לגבולם"."

ח"כ ליברמן בביקור בחמ"ל העיר אשקלון. צילום: ללא קרדיט

ח"כ ליברמן הוסיף: "אני לא יכול שלא להתייחס גם להשתלחות השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, במפכ"ל המשטרה. לפני שהוא מתנפל על מפכ"ל המשטרה, שהוא בעצמו מינה רק לא מזמן, כדאי שיקח אחראיות ויסיק מסקנות הן בנושא הטיפול בפרעות שהיו בכל מדינת ישראל והן בטיפול בהילולת הר מירון, ויתפטר.הבעיה המרכזית היא שמי שיושב במשרד הבט"פ הוא לא באמת שר אלא משרת של משפחת נתניהו וכך הוא מתפקד. אני מקווה שהממשלה הבאה תטפל גם בבעיות הפנים וגם באתגר האיומים מרצועת עזה , ותצליח להחזיר את ההרתעה, קודם כל בתוך מדינת ישראל ואחר כך מול ארגוני הטרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button