צבא וביטחון

צה"ל: זוהו ארבעה שיגורים מדרום לבנון, צה"ל תוקף מטרות במדינה

דובר צה״ל מסר לפני זמן קצר (רביעי) כי בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהו ארבעה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד. שיגור אחד נפל בשטח פתוח ושניים בים. ‏בתגובה, כוחות ארטילריים של צה"ל תוקפים מספר מטרות בשטח לבנון.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח אודות נפילה אחת של רקטה בעיר שפרעם. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום אין דיווח על נפגעים בגוף ולא נגרם נזק למבנים. חבלן משטרה בדרך למקום. אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף."

מעיריית נהריה נמסר כי היא "נערכת לפתיחת המקלטים הציבוריים ברחבי העיר, בשלב זה ההנחיה היא להמשיך בשגרה רגילה. הרשות עומדת בקשר רציף עם גורמי הצבא ועוקבת אחר הנעשה. נמשיך לעדכן בכל התפתחות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעיריית טבריה נמסר כי "בוצע ירי לכיוון חיפה והקריות. אין הנחיות מיוחדות כרגע לעיר טבריה אך אנו מבקשים להוריד את אפליקציית פיקוד העורף, לוודא שאתם יודעים היכן המקלט הקרוב אליהם (הרשימה המלאה באתר העירייה) ולהישאר קשובים להנחיות."

צילום: amar assadi טלגרם

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button